21 February, 2012

HASSAN BASRI SERANG KUBU PAS JENGKA PUSAT




1. Ustaz Hassan Basri, mantan Ketua Penerangan Pas Negeri Selangor (2001 - 2003) dijemput hadir berceramah oleh satu badan bebas NGO pada 16hb Februari 2012 di Stadium Mini, Bandar Pusat Jengka, Pahang.

2. Kehadiran sungguh sangat membanggakan yang terdiri dari sama ada penyokong kerajaan dan penyokong pembangkang juga.

3. Oleh kerana beliau telah meninggalkan parti Pas, maka sembutan yang diterima oleh ahli-ahli dan penyokong Pas adalah dengan mengoyakkan dan menjatuhkan poster dan banner yang meraikan kedatangannya.

4. Apakah UMNO, BN lakukan begini kepada poster dan bendera mereka selama ini? Siapakah yang taksub, fanatik dan kurang akal dalam berpolitik? Inikah ajaran Islam yang diajar oleh Pas?

5. Ustaz Hassan Basri sindir Pas supaya jangan butakan hati dan butakan jiwa mereka.


1 comment:

Anonymous said...

ALLAH Hu Akbar

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...