Suara Anak Pahang - Perlu Baca

29 February, 2012

USTAZ AZHAR SINDIR OSTAD BADROL AMIN?



1.Benar kita bukan mahkamah dan tidak layak hakimi seseorang yang kesnya sedang disiasat. Tapi tentu kita belum lupa apa yang Anu arr cuba lakukan apabila kes 'liwat-2' nya hendak dijatuhkan hukuman.....'Mahkamah Rakyat'!

2. Ini mengenai Ostad Badrol Amin, wali allah PKR yang mengangkat Anu arr sebagai 'Imam Mahadi' yang juga terkenal dengan maki hamunnya kepada mufti sehingga berani menyebut hendak pancung kepala dan menyamakannya sebagai 'Bapak Setan'.

3. Apabila ditangkap berkhalwat dengan bini orang dia mula memberikan beribu alasan....kaunseling lah...sehingga pukul 3 pagi ....kaunseling ke apa jadahnya? Berdua-duaan dengan bukan muhrim...khabarnya ketika diserbu mereka mengambil masa sehingga lebih setengah jam untuk membuka pintu bilik dan Ostad ni pulak bertuala (khabarnya basah(?) wallahualam!).

4. Kononnya itu pula bukan malam pertama mereka berdua-dua, bahkan ini berlaku beberapa malam sebelum mereka tertangkap lagi...maknanya siri kaunseling berdua-duaan ini berlanjutan sehingga 2-3 malam. Konon juga Ostad ini dibelasah oleh seramai 20 orang yang datang bersama suami kepada isteri yang di-kaunseling-kan oleh ostad ini. Jika dibayangkan kalau 20 orang membelasah ostad ini sudah tentu 'totey'nya pun sudah tidak dapat dikenalpasti lagi kerana sudah hancur lebur, tetapi yang hairannya mukanya pun tidak mengalami sebarang kesan sebagaimana orang yang dibelasah melainkan muka seperti orang bersalah dan orang berdosa...

5. Spin punya spin, konspirasi UMNO juga yang dijadikan alasan. Malang sungguh UMNO....Anu arr balun chinadoll....konspirasi UMNO, Anu arr balun bontot Saiful....perangkap UMNO, sekarang ostad PKR bersunyi-sunyian dengan bini orang.....salah UMNO juga. Memang mudah puak-puak pembangkang ini melepaskan diri dari kesalahan selagi ada UMNO. Pasti PRU nanti UMNO tetap akan jadi pilihan sekurang-kurang berguna untuk pembangkang membuang dosa mereka dengan menyalahkan UMNO.

6. Dalam klip diatas, Ustaz Azhar juga percaya bahawa jika berhadapan dengan perempuan dengan berdua-duaan, serban sebesar bakul pun akan dicampak buangkan. Soalnya; 1. Apakah kita percaya bahawa ostad PKR ini begitu kuat imannya menghadapi seorang perempuan secara berdua-duaan dan bersunyi-sunyian?  2. Apakah bukan satu kesalahan kepada seorang ostad jika berdua-duaan dengan bukan muhrim?

8 comments:

Anonymous said...

Dah dalam bilik berdua-duan. Tak kan Uztaz Badrul nak tiup. Ikan busuk pun kuching terkam

Anonymous said...

Salam semua;
Swiss Garden Hotel adalah hotel 4 atau 5 bintang. Bagaimana boleh 20 orang gangster masuk kedalam hotel tanpa disedari oleh pengurusan dan pihak keselamatan hotel. Adakah pihak keselamatan hotel gagal mengenalpasti kehadiran begitu ramai gangster memasuki hotel dan naik ke tingkat dimana penghuni tinggal.
Jika ini benar berlaku, adalah tidak selamat untuk menginap di Swiss Garden Hotel Kuantan. Pihak Swiss Garden Hotel Kuantan perlu mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung dengan perkara diatas terutamanya bila ada penginap hotel mendakwa dipukul oleh gangster didalam bilik hotel.

Anonymous said...

Salam semua;
Swiss Garden Hotel adalah hotel 4 atau 5 bintang. Bagaimana boleh 20 orang gangster masuk kedalam hotel tanpa disedari oleh pengurusan dan pihak keselamatan hotel. Adakah pihak keselamatan hotel gagal mengenalpasti kehadiran begitu ramai gangster memasuki hotel dan naik ke tingkat dimana penghuni tinggal.
Jika ini benar berlaku, adalah tidak selamat untuk menginap di Swiss Garden Hotel Kuantan. Pihak Swiss Garden Hotel Kuantan perlu mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung dengan perkara diatas terutamanya bila ada penginap hotel mendakwa dipukul oleh gangster didalam bilik hotel.

Anonymous said...

OwangPuang oh! OwangPuang...

Anonymous said...

Mcm mana lak sindir. Video ni upload 4 Januari 2012. Kes Badrol Amin lak baru2 ni je jadi. Orang yg tak tau nak siasat leh la percaya. Elok siasat sendiri, tak leh caya bulat2.

panglima perangcyber said...

tulisan yang bagus BH.

Anonymous said...

Dia tak sindir .. dia mengaku dia kuat tasauwwuf .. dan dia ngaku dia dah test ... pun rebah jugak .. paham ker apa makna cakap ustaz tu??

Teringat aku cerita tengah malam buta, menjelang subuh gak .. ada ustaz masuk jamban .. siapakah agaknya?? .. dah mengaku ker???

Anonymous said...

kau rasa ustaz ni dan pompuan tu dah terlanjur ke tidak??? mana nak letak muka dia ni????

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...