18 March, 2013

BILA AZLAN KHIANATI ANAK SENDIRI





1. Ini surat. Ini sebahagian dari salinan surat ayah Saiful kepada Setiausaha Sulit Yang Di Pertuan Agong. Pada ketika itu Azlan sangat menyokong anaknya. Beliau meminta pertimbangan supaya kes anaknya dipercepatkan. Tidak timbul langsung soal anaknya jadi mangsa sesiapa. Jika Azlan ketika itu diugut atau tertekan, tentu dalam surat ini dapat diceritakan kisahnya. Tetapi kenapa tidak? Rakyat percaya bahawa Azlan percaya bahawa anaknya memang jadi mangsa liwat.

2. Dalam kenyataan akhbar Azlan dinyatakan bahawa anaknya jadi mangsa atau diperalatkan bagi tujuan memburukkan Anu arr. Bagaimanapun tidak ada langsung beliau nyatakan bahawa beliau tidak percaya anaknya diliwat. Ramai orang percaya bahawa ini hanyalah bertujuan untuk mengalih perhatian. Ramai beranggapan bahawa sebenarnya memang ada pihak yang sedang dipergunakan dalam konspirasi tertentu dan wang ringgit dalam jumlah yang besar jadi pertukarannya.

3. Ramai berpendapat bahawa Azlan berbohong dalam kenyataannya. Bahkan Saiful sendiri menyatakan demikian dan memohon maaf atas perbuatan ayahnya itu. Jikalau Azlan masih tidak ingin mengakuinya, eloklah beliau melakukan sumpah bahawa dia percaya bahawa Saiful tidak diliwat dan dipergunakan. Beranikah Azlah bersumpah bahawa dia percaya Saiful tiddak diliwat sedangkan Saiful telah berani bersumpah bahawa dia diliwat?

4. Azlan mesti bertaubat atas perbuatannya yang mengkhianati anaknya sendiri. Karpal Singh juga mesti bertaubat kerana dia juga pernah percaya dan mendakwa bahawa Anu arr memang 'main jubor'. Mat Sabu juga mesti bertaubat kerana dialah yang terawal mendakwa Anu arr 'main jubor' bahkan mengelarnya 'Al-Juburi'. Pemimpin-pemimpin Pas lainnya juga mesti bertaubat kerana telah memilih yang salah dan membuang yang benar hanya kerana Anu arr dan kekuasaan yang dijanjikan. Putrajaya hanyalah lambang kekuasaan yang pemimpin Pas kejari, bukan untuk rakyat tetapi untuk diri mereka sendiri.

1 comment:

JAKA said...

KALAULAH 10 TAHUN DULU KAU BELASAH ANAK KAU DGN ROTAN, SUDAH TENTU SAZALI KAU TU TK JADI BEGINI.

SEKARANG SAZALI SUDAH BESAR SUDAH BOLEH BUAT FITNAH LIWAT, SUDAH ADA PISTOL(DUBUR).

ANYWAY SYUKUR LAH KALAU KAU BETUL2 INSAF. TERUSKAN LAWAN ANAK KAU YG KAKI FITNAH ITU. SEBB NABI NOH a.s. PUN BERTENTANGAN DGN ANAKNYA.

MATI NANTI BUKAN ANAK KAU JENIS NI YG BOLEH DIHARAP TOLONG KAU, AMALAN BAIK KAU YG IKHLAS AKAN MEMBANTU.

ANAK ISTERI MAK BAPAK HANYA HUBUNGAN DUNIA, AKHIRAT MASING2.



Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...