Suara Anak Pahang - Perlu Baca

29 March, 2013

KATAKAN TIDAK PADA 'G'....

 G 'Toron' tukang potong...


1. Fuziah Saleh bersungguh-sungguh memprotes operasi kilang Lynas di Kuantan. Kerana itulah beliau menumpuikan sepenuh tenaga, jiwa dan raga untuk terus membantah Lynas. Dia mengekepalai banyak perhimpunan anti Lynas, dia juga kepalai Himpunan Hijau sehinggakan kepala 'hotak' dia terlupa untuk membantu dan memperjuangkan pengundi-pengundi parlimennya selama ini. Sehingga penggundinya dulu merasa kesal dan kecewa kerana telah membuat keputusan silap dengan menggundinya.

2. Terbaru, Fauziah tertampar kerana akhirnya Anu arr menyatakan bahawa tiada masalah dengan kilang Lynas yang beroperasi itu, bahkan jika (dalam mimpi basah pembangkang) dapat menawan Putrajaya kilang memproses nadir bumi itu akan tetap diteruskan operasinya. (Baca Sini) Ertinya, Anwar sokong Lynas tetapi Fuziah bantah. Siapa Fuziah dan siapa Anu arr? Fuziah tidak akan mampu liwat Anu arr tetapi Anu arr mampu liwat Fuziah. Jadinya perjuangan Fuziah selama ini adalah sia-sia dan tipu daya belaka.

3. Fuziah dan pembangkang mengatakan kilang nadir bumi Lynas merbahaya dan tidak selamat, namun pakar nuklear yang juga ahli Pas tetap menyatakan kebenaran bahawa ianya selamat. Siapa tipu siapa? (Klik Sini) Yang pasti tertipu dan diperbodohkan selamanya adalah para penyokong dan pengikut pembangkang (Pas dan PKR). 

4. Selama sepenggal jadi Ahli Parlimen Kuantan apakah jasa-jasa yang telah Fuziah berikan kepada rakyat? Susah nak jumpa beliau untuk mengadu masalah dan kesusahan rakyat. Jika beliau ada di Kuantan pun ketika itu beliau sibuk dengan acara tunjuk perasaan anti Lynas dan Himpunan Hijau, tidak ada masa untuk layan kesusahan rakyat. Kejayaan Fuziah hanyalah ini (Klik Sini)

5. Namun menjelang PRU wajah Fuziah 'Toron' muncul kembali menagih simpati pengundi. Kali ini dia hadir dengan kenderaan yang kononnya untuk membantu rakyat dalam membantu menyelesaikan aduan rakyat. Apakah rakyat semudah itu untuk mempercayainya? Setelah lebih 4 tahun menghilang dan tidak memberi bakti, kenapa akhir-akhir ini kembali menagih simpati?

6. Jadi jangan hairanlah wahai penduduk Kuantan jika menemui wajah Fuziah 'Toron' ini dimerata-rata, di pekan sari, pasar malam, pasar lambak dan sebagainya. Kerana muka tak malu ini akan tersengeh-sengeh managih simpati dan merayu undi. Katakan TIDAK kepada Fuziah dan PKR! Tidak G, I'm so sorry!

2 comments:

Godisuno said...

Fauziah lebih pandai dari professor nuklear. yang peliknya professor tu orang PAS.Fauziah bukan bercakap pakai ilmu tapi pakai nafsu.

Anonymous said...

Fuziah cakap ikut nafsu? Kuat lagi ke nafsu dia ni? Tgk badan tembam boleh tahan jugak....kuat basah ni...hehehe

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...