13 March, 2013

CHEGU BARD BLOGGER PENGECUT


Chegu Bard terkencing......


1. Ini Chegu Bard! kahkahkah! Chegu Bard adalah pencacai tegar dan kasta tinggi dikalangan blogger pakatan. Chegu Bard juga dibayar tinggi berbanding pencacai lain. Chegu Bard selalu mempersalahkan kerajaan dan kepimpinan. Memang kerja dan tugas Chegu Bard begitu. Chegu Bardlah yang mula-mula membawa fitnah tentang cincin isteri PM yang bernilai 24 juta.

2. Ketila bapa Saiful bersama Saiful dan menyokongnya dalam kes liwat dulu, Chegu Bard bukan main kutuk Si Azlan ni didalam blognya. Tetapi apabila Azlan ni berpaling tadah dan menyokong PKR, serta merta posting diblognya dipadamkan (Klik Sini). Mujur ada sahabat kita yang sempat 'print skrin' untuk dijadikan bukti....(Klik Sini).  Kata Chegu Bard, perjuangan adalah perlaksanaan kata-kata, tapi kalau setiap kali kata-kata bertukar ganti dan berdalih, bilakah masaanya kata-kata itu dapat dilaksanakan?

3. Chegu Bard menuduh Azlan bapa Saiful sebagai kaki judi dan sentiasa ketiadaan wang. Bahkan pada satu ketika sanggup cuba melacurkan isterinya untuk dapatkan wang. Itu kata Chegu Bard dalam blognya. Maka apabila Azlan menyokong Saiful bersumpah diliwat Chegu Bard mengandaikan bahawa segalanya adalah kerana wang.....bahawa Azlan dan Saiful dibayar untuk melakukan semua itu dan itu adalah konspirasi umno.

4. Chegu Bard adalah seorang blogger pengecut dan bacul, kerana tidak berani berhadapan dengan kenyataan apabila beliau terpaksa memadamkan postingnya sendiri apabila Azlan berubah arah. Hakikatnya adalah, Azlan bersalah ketika menyokong kerajaan tetapi dia dianggap betul apabila menykong pembangkang. Chegu Bard telah menelanjangkan sikap dirinya sendiri serta bloggger-blogger pembangkang yang sentiasa berubah-ubah dalam menghadapi kebenaran. Chegu Bard bertelanjang dan menunjukkan 'lancau'nya atas nama perjuangan yang mengelirukan.

5. Kahkahkah! Chegu Bard! 


2 comments:

Anonymous said...

Kalau setakat kena seret polis dlm bersih tu bukan bukti berjuang.

itu Bhadigol nak cari glamor/nama..bodoh bhai Bhadgiol.

betul2 berjuang pergi sabah.

bRAVEhEART said...

ada telur ke chegu bard nk gi sabah? kahkahkah...

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...