02 February, 2012

HASAN ALI GENTARKAN PAKATAN PEMBANGKANG




1. Pemecatan Datuk Dr. Hasan Ali oleh Pas akhirnya telah memberikan kesan besar kepada sokongan Pas terutama di negeri Selangor. Beribu-ribu penyokongnya telah mengikut jejaknya meningalkan perjuangan Pas yang selama ini mereka hayati bahkan berikutan dengan itu juga ramai penyokong-penyokong tegar Pas mengambil sikap mendiamkan diri dan menjauhkan parti. (Klik Sini)

2. Bertambah merunsingkan Pas adalah apabila Datuk Dr. Hasan Ali menubuhkan NGO 'Jati' yang dalam masa singkat telah membawa penyokongnya dan penyokong Pas berubah kepada 'Jati'. Walaupun 'Jati' bukanlah sebuah pertubuhan politik, namun ianya akan dapat berperanan sebagai kumpulan yang akan menyalurkan undi kepada parti yang ditentukan oleh kepimpinan. 

3. Apa yang dilakukan oleh Dr. Hasan Ali dewasa ini sangat merunsingkan bukan sahaja Pas malah keseluruhan parti-parti dalam Pakatan Pembangkang. Kerana ini akan mampu memberikan kesan besar dan menumbangkan Pakatan Pembangkang (Klik Sini)  dan seperti biasa bagi Anu arr, sesiapa yang menentangnya dianggap dibeli oleh UMNO dan terlibat dengan konspirasi ciptaan UMNO.

4. Kerana kebimbangan terhadap pengaruh Dr. Hasan Ali yang mampu menghancurkan Pakatan Pembangkang, maka  Anu arr menuduh Dr. Hasan Ali bermacam-macam termasuklah kononnya mengikuti cara UMNO dengan membuat serangan peribadi, (Klik Sini) namun dalam masa sama Anu arr sembunyikan keburukannya selama ini bahawa beliaulah yang sering membuat serangan peribadi terhadap pemimpin BN. 

3 comments:

Anonymous said...

Anwar adalah talibarut Yahudi laknatullah...

Anda sokong Anwar kah? Jawablah dgn jujur dan ikhlas kpd diri anda sendiri.

Anonymous said...

pas dan PR tersilap langkah dgn memecat hassan ali yg dianggap parasit dlm PR khususnya kpd anuar sendiri....
mereka menjangkakan hassan ali akan merayu2 sampai mati atau jd gile krn dipecat.
tp gelombang yg dibawa oleh hassan ali slps dipecat 100x ganda lg dasyat yg membuatkan pas dan PR merasa amat tidak selesa utk menghadapi Pilihanraya. hingga ade adun dap da jd gile hingga mempertikaikan keimanan hassan ali dan anuar pon dah berbunyi tentang hassan ali.bermakna mereka berasa amat terancam dgn hassan ali...
sambutan luar biase ceramah2 hassan ali pon mengerunkan pemimpin2 PR dan makin melenakan pemimpin2 BN....

bRAVEhEART said...

tidakkkkkkkk......dan jauhi aku...jangan aku kau liwatiiiiii, hehe

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...