Suara Anak Pahang - Perlu Baca

02 March, 2012

HANGAT DARI S.G. HOTEL - CCTV OSTAD DIBELASAH 20 SAMSENG - FAKTA KES

Klip video ini hanyalah hiasan semata-mata dan tidak ada kena mengena 
dengan yang hidup dan mati pucuk.


1. Kes Kaunseling lebih masa itu berlaku pada pukul 3.00 pagi di Hotel S.G. (Bukan Hotel Seks Ganas)

2. Tertuduh adalah seorang Ostad yang menutup kepalanya dengan kopiah tetapi tidak pernah menutup mulutnya yang terkenal celupur termasuk pernah memaki hamun Mufti Perlis serta menuduhnya sebagai 'Bapak Syaitan'.

3. Tertuduh mendakwa dibelasah oleh hampir seramai 20 orang 'samseng' yang tidak dikenali (mungkin samseng dari Kampong Dusun)

4. Tertuduh juga mendakwa dipukul dan cedera dibelakang kepala, cuping telinga, hujung rambut yang beruban serta mengalami bengkak dan benjol dihujung janggut.

5. Serangan didakwa berlangsung sehinggalah kedatangan Pengawal Keselamatan Hotel yang akhirnya berjaya mengawal keadaan.

6. Serangan samseng berkenaan berlaku pada hari 'Final' pertandingan diantara tertuduh tersebut dengan pasangannya. Bagaimanapun, beberapa malam sebelumnya, perlawanan persahabatan berlangsung dalam suasana aman dan damai dimana Ostad mengakui telah berjaya menjaringkan beberapa gol secara 'hattrick'.

7. Tertuduh mendakwa bahawa jaringan-jaringan gol berkenaan adalah berpunca dari kesalahan UMNO yang terlibat dalam merancang konspirasi berkenaan bagi menconteng arang ke bontotnya.

8. Bagaimanapun tertuduh menyatakan tidak akan membuat laporan polis berikutan serangan samseng berkenaan kerana kabaikan hati-budinya serta keikhlasannya sebagai seorang 'wali allah' yang telah dijanjikan syurga-syurga dari 'betina-betina' bermasalah yang telah dan akan dikaunselingkannya.

9. Atas keinsafan dan ilktizamnya serta taksubannya terhadap 'Imam Mahadi Al-Juburi' maka tertuduh rela dalam paksa untuk melepaskan segala jawatannya dalam parti PKR namun berharap akan terus menjadi legenda serta ikon 'Ularmak' pencacai pembangkang.

10. Adesss! Macam susah nak percaya je citer ni! Lepas tu salahkan penguatkuasa pulak konon macamana boleh berkerja pada hari cuti? Dah nama penguatkuasa, mestilah sentiasa bersiap sedia untuk bertugas. Cer tanya apakah polis, tentera dan bomba tidak bertugas pada hari cuti? Apakah kes-kes kecemasan dan keselamatan awam tidak berlaku pada hari cuti? Apakah kita hendak mengistiharkan hari cuti umum sebagai hari cuti kepada penguatkuasa dan pencegahan maksiat bagi menggalakan perlakuan maksiat berlangsung dengan bebasnya pada hari berkenaan? Cer citer! Cer citer!

6 comments:

Anonymous said...

...PKR always BAD...
Chegu BAD...
Ostad BAD...
ketuanya BABI...
Bapak Anwar Bin Ibrahim...
Azmin Ali AA...Aci Anwar...
Saifudin NAsution....SN....Sex Normal..

bRAVEhEART said...

Salam Cik/En Anon,
Terbaik pnya komen...mmg PKR tu Pundek, Konek, Robek.....hehe

hilbert said...

Salam bro,

ini video banyak bagus bro..izinkan kami kongsi sama :-)

Alessandro Costacurta said...

lauya.....sedap-sedap mengentot, semuanya konsipirasi orang lain...

Alessandro Costacurta said...

lauya...sedap-sedap mengentot orang lain dipersalahkan...

ain said...

klau ada aksi btumbuk dlm cctv xblh pakai ustad...tak kira..tak aci..tu cuma besi.xblh jd saksi

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...