Suara Anak Pahang - Perlu Baca

16 September, 2013

ANU ARR DALAM PERHIMPUNAN AGUNG UMNO...

Selamat menyambut Hari Malaysia.....16hb September.


PRU13 yang lalu mengesahkan bahawa Anu arr sudah gagal untuk menjadi PM Malaysia secara sah melalui pemilihan. Sebelum itu pun beliau banyak terlibat dalam merancang dan menganjurkan berbagai demonstrasi bagi tujuan melemahkan kerajaan.

Gagal dalam PRU, Anu arr cuba mengajak rakyat memberontak dengan memfitnah bahawa PRU13 yang lalu tidak telus dan menolak keputusannya. Namun penolakkannya hanyalah dikerusi-kerusi yang dimana mereka kalah dan tidak dikerusi yang mereka menang. Dalam kata lain Anu arr membayangkan bahawa demokrasi di Malaysia ini berpilih-pilih. Demokrasi hanya ditempat mereka menang dan tidak demokrasi ditempat dimana mereka kalah......bak dalam filem P.Ramli..'...tompok...tompok tahi unta'!

Anu arr gagal mendapatkan kuasa memerintah dan jadi PM sebelum dan sesudah PRU, namun dia akan tetap melakukannya walau terpaksa menyusahkan rakyat dan menghuru-harakan negara. Menjelang PAU, Anwar sudah merancangkan beberapa agendanya. Beliau sedar memang susah mendapatkuasa dari luar UMNO, justeru beliau mencuba merealisasikan hasratnya melalui UMNO.

Jangan hairan dan tidak mustahil ada cadangan yang akan timbul untuk menjemput Anu arr menyertai semula UMNO atas alasan perpaduan Melayu dan keharmonian negara. Jangan terkejut juga bila ada usaha untuk menjatuhkan pemimpin dan kumpulan pemimpin serta menghuru-harakan perhimpunan UMNO bagi menunjukkan bahawa UMNO memang sudah tidak stabil. Adanya lebih banyak persepsi buruk terhadap UMNO dan pemimpinnya kononnya mereka itu terlibat dalam rasuah politik bagi membangkitkan kebencian terhadap UMNO.

Anu arr yang sanggup 'menikam belakang' sudah tentu sanggup melakukan apa saja demi mencapai cita-cita peribadinya. Anwar bukan saja 'binatang politik' bahkan layak digelar 'syaitan politik'. Lihatlah wajah syaitan politik ini sepuas-puasnya.... namun ahli-ahli UMNO mesti sentiasa ingat bahawa Anu arr adalah musuh UMNO selamanya.


Alah! Tipu sikit-sikit tak kan tak boleh!

Lihat siapa yang kena! Hikhikhik!

Aku sudah hangin satu badan ni

Apalah sangat korek hidung? Belakang pun aku dah biasa korek!


Apa Mokhtar...Mokhtar?

Jangan pandang aku sebelah mata arhhh!

Depa ni tak caya ada pengundi Bangla? Tak caya berlaku black out? 
Tapi memang tak ada pun ! Hehehe!


Sikittt saja masyuk!

Alah! Jari ni! Sedalam ni je!

Fening! Apa lagi aku nak kelentong lepas ni?


No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...