Suara Anak Pahang - Perlu Baca

11 September, 2013

# KALIMAH ALLAH: DARI JERANTUT KE PUTRAJAYA
















Demi pertahankan kalimah Allah dari turut digunakan oleh panganut agama lain maka berduyun-duyun pejuang agama Islam ke Putrajaya bagi memberikan sokongan dan mendengar keputusan oleh pihak mahkamah.

Demi maruah agama dan bangsa, kita datang dari jauh dan dekat, memohon dari Allah dan bermunajat agar kalimah Allah dan agama Allah tetap dipelihara. Tetapi dimanakah pejuang Pas bersembunyi? Dimana kecintaan mereka kepada agama Allah?

(Baca Sini) mengenai isu kalimah Allah dan kaitannya dengan Pluralisma. Bagaimanapun atas kepentingan peribadi dan politik ada kalangan orang Islam sendiri yang menyetujuinya (Baca Sini)

Bagaimanapun, keputusannya ditangguhkan sehingga Oktober depan. (Klik Sini). 


No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...