02 February, 2009

KATAK, BERUDU DAN TELUR KATAK PKR



  1. Bila ADUN BN lompat masuk PKR, MB Perak (PR) kata tak perlu adakan PRK. Bila 2 ADUN PKR nak lompat masuk BN, Speaker DUN Perak (PR) kata PRK mesti diadakan..

  1. Selepas satu, satu lagi TADIKA ditutup oleh kerajaan PR. Yang jadi mangsa adalah kanak-kanak dan rakyat. Klik untuk baca

  1. Bila ADUN/AP BN melompat masuk PR – hukumnya: HALAL. Bila ADUN/AP PR melompat masuk BN – hukumnya: HARAM

  1. Sekarang ini jika rakyat terutama penyokong PR masih belum sedar yang rakyat ditipu oleh PAS, PKR dan DAP (PR) bermakna mereka memang rela diperbodohkan.

  1. Sekarang ini jika PAS dan DAP masih belum sedar yang mereka ditipu oleh PKR bermakna mereka memang rela diperbodohkan.

  1. Sekarang ini jika ahli-ahli dan penyokong PKR masih belum sedar yang mereka ditipu oleh DS Anwar Ibrahim bermakna mereka memang rela diperbodohkan.

Klik untuk baca:
http://other-perspektif.blogspot.com

5 comments:

Panglima Perang Cyber said...

Salam..

Saya dah add blog tuan.

Harap paparkan logo yang diguna bpn sebagai logo rasmi.

Itu saja dan jangan lupa turut siar list BPN dan resolusi di sini...

saya akan datang lagi.

Anonymous said...

kecoh la anda ni mat~
cakap lebat..
susah susah anda je la jadi menteri..
banyak sangat komen nye..
lain kali siasat before nak main taip kat blog..
tadika ditutup ada sebab..kami disini tak kecoh apsal anda yang nak kecoh?
nak perburukkan orang, anda yang nampak bodoh~

Anonymous said...

Anon diatas,
saya bukanlah bujak tetapi sekurang-kurangnya saya berani, mana keberanianmu? sehingga tidak bernama, tidak dikenal jantan betina? bahkan tidak bernama? mana jantanmu?

Anonymous said...

Anon diatas,
saya bukanlah bijak tetapi sekurang-kurangnya saya berani, mana keberanianmu? sehingga tidak bernama, tidak dikenal jantan betina? bahkan tidak bernama? mana jantanmu?

one one no belen said...

Anon tu mmg kumpulan tak ada batu haha..

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...