29 July, 2009

DS Najib lafaz iltizam jayakan 6 Bidang Keberhasilan Utama Nasional

YAB Perdana Menteri Malaysia DS Najib, dunia sedang memerhatikannya dan seluruh rakyat Malaysia sedang menantikan sentuhan peribadinya dengan penuh harapan agar tiada orang yang mempengaruhi dibelakangnya


Setelah lebih dari 100 hari menjadi peneraju utama negara selaku Perdana Menteri Malaysia, YAB Datuk Sri Najib memperhalusi 6 Bidang Keberhasilan Utama Nasional (NKRA) dan dalam masa sama melafazkan iltizam untuk menjayakan perkara tersebut dengan sasarannya sepertimana dinyatakan disini:






Sebagai rakyat Malaysia yang cintakan Negara kita semua pasti mengharapkan agar ianya berjaya dilaksanakan. Bagaimanapun kejayaan sesuatu perancangan itu bukan saja bergantung kepada perancang utamanya, bahkan kita semua sebagai rakyat Malaysia yang turut terlibat sama dan perlu memainkan peranan masing-masing dalam menjayakannya.

Kita berharap pihak pembangkang supaya bersama dengan kerajaan untuk memastikan kejayaan sepertimana yang disasarkan oleh PM kita. Selain itu kita juga berharap agar pihak pembangkang agar bersikap lebih rasional dan tidak terlibat dalam usaha mensabotaj sepertimana yang mereka lakukan kepada beberapa program yang kerajaan laksanakan selama ini.

(Klik utk ke blog ababina 328 darimana sumber asal didapatkan)

2 comments:

MakTeh said...

Yep..looking fwd to penjayaan 6 NKRA yang telah di lay out itu. Btw, had a blast at your majlis last weekend. Congrats telah mendapat 2 menantu.

UMNO PARTI PENJARA said...

Selamat..


















Pendirian Generasi Baru 1 Malaysia Tetap Sama:
Rujuk >> Blog 1 Malaysia

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...