11 October, 2009

TERKINI PRK N31: PAS PARTI PENGGANAS

ahli parti sial ini menghalang petugas pilihanraya


mangsa yang dibelasah oleh ahli parti syaitan



Bagan Pinang.


UMNO/BN dijangka akan memenangi PRK ini berdasarkan sokongan yang diberikan setakat ini.

Yang mengecewakan adalah PAS yang bertopengkan Islam memang menampakkan sebuah parti politik yang menggalakan keganasan. Ini banyak diterjemahkan melalu perbuatan yang dilakukan oleh penyokong-penyokong parti berkenaan sepanjang PRK N31 ini.

Pemimpin mereka menyeru kepada jihad dengan menjadikan UMNO sebagai musuh mereka. Pengikut dan penyokong mereka yang sering bertindak ganas dimana-mana saja. Rakyat Malaysia mengutuk sekeras-kerasnya perbuatan ini dan menolak parti PAS seperti yang dilakukan oleh pengundi di Bagan Pinang.

Malaysia negara aman dan berbilang kaum dan Agama walaupun agama resmi adalah agama Islam. Tetapi rakyat menolak parti yang membawa Islam sesat yang ekstreem.


Klik baca Pejuang Bangsa.

Klik baca Bumiyang

Klik baca Srikandi-Melayu


Pertama kali blog BH mendapat penajaan:

Penaja Utama:

Salur Berita Resmi Laluan Belakang (Hak Milik PAS):

3 comments:

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Alhamdulillah...

Tahniah TS Isa kerna dipilih menjadi ADUN Bagan Pinang. Tahniah juga pada penyokong dan blogger penyokong Barisan Nasional kerana membuatkan TS Isa menang dengan majoriti besar.

Tapi percayalah, selepas ini pelbagai tuduhan dari Pengencing Rakyat terutama PAS akan lempar pada pihak SPR, Polis, Tentera, UMNO dan BN.

Usaha kita sebenarnya tidak berakhir disini, langkah yang seterusnya adalah terus mendedahkan segala pembohongan puak Pengencing Rakyat ini. Biar rakyat menghukum semua tindakan mereka pada PRU ke-13 nanti. InsyaAllah.....


PAS 4 all = Israel 4 all = Piss 2 all
www.israel4all.com

YANG GAMBI said...

Rakyat tidak selamanya menerima cramah penipuan, fitnah dan caci maki PAS-pakatan......

Rakyat telah menguji mereka di Selangor, Pulau Pinang dan Kedah, ternyata mereka hanya pandai berhujah fitnah, tetapi tidak mampu melaksanakan janji-janji merreka.

Itulah balasan kepada pendusta......

bRAVEhEART said...

Salam,
Kemana pulak perginya puak2 penyokong khawarij ni? Segan dan beri komen disini ke? Dunia, dunia. Betullah kata Husin Lempoyang, meniaga orang lagi bagus dari meniaga onta. Wow!!

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...