Suara Anak Pahang - Perlu Baca

03 October, 2010

PKR LEBIH DEMOKRATIK DAN BEBAS




Hahaha! Memang lawak PKR ni. Macam filem Labu-Labi juga. Ni baru round ke 2. Dalam Labu-Labi tu sampai round ke beratus-ratus. Lambat lagilah habis nampaknya. Dan Jenuh lagi lah kita dapat tengok aksi-aksi PKR yang tak pernah berlaku dalam sejarah politik tanahair.


Memang benar PKR sebuah parti yang demokrati dan mengamal kebebasan. Selain dari kebebasan bersuara mereka juga bebas melontar kerusi dan bebas menumbuk sesiapa saja. Jangan lupa bahawa mereka juga bebas mengadakan hubungan sek bebas dengan sesiapa saja. Bebas mengangkang disini dan disana. 


Ketua UMUMnya pula bebas menuduh itu dan ini jika tidak memberi faedah kepadanya. Bebas menetapkan tarik untuk perubahan kerajaan atau sebagainya. Memang dia seorang yang bebas melayan ilusinya, melayan impiannya un tuk menjadi PM dalam khayalan.




Bebas membelasah;






Bebas mengangkang;






Bebas berfikir dan bertindak;











No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...