25 October, 2010

TIDAK BERDOSA JIKA TIDAK MENGUNDI PAS



Salam Perjuangan kepada para sahabat yang bermukim di DUN Galas untuk pastikan kemenangan kita!

Untuk Boidata Calon BN Galas, klik ke blog Pisau.Net.

Nik Aziz umumkan 4hb.November, hari mengundi PRK Galas sebagai hari cuti seluruh Kelantan. Apa lagi yang mampu Nik Aziz lakukan selain dari itu? Kerajaan BN dah lakukan lebih dari itu sebelum ini. BN dah istiharkan cuti-cuti umum pada Hari Raya Aidil Fitri, Raya Aidil-Adha, Maulud Nabi dan banyak lagi. Itu sajakah yang Nik Aziz mampu berikan kepada rakyat Kelantan?

Rakyat Kelantan mahukan lebih dari itu. Mereka mahukan bekalan air yang bersih dan jernih. Mereka mahukan pembangunan pesat supaya mereka dapat juga mencari rezeki ditanah air sendiri dan tidak perlu lagi berhijrah. Mereka juga ingin mendapat kemakmuran sumber hasil alam negeri sendiri. Hutan yang sudah jadi padang jarak padang terkukur hanya untuk kroni-kroni pemimpin Pas sahaja. Pengikut Pas papa kedana sedangkan pemimpin mereka kaya raya. Pengikut Pas dijanjikan hanya syurga di akhirat sedangkan pemimpin mereka mendapat kemewahan di dunia serta akhirat.

Demi kuasa dan pengaruh Pas sangup buat apa saja. Kita semua tau, dulu UMNO jatuhkan hukum haram kerana berkerjasama dengan MCA dan MIC, tetapi kerjasama yang serupa antara Pas dan DAP dihalalkan pula. Dulu janji nak letakkan calon Orang Asli di Galas, awal-awal lagi Kaum Orang Asli sudah ditipu

Tidak akan berdosa jika tida mengundi Pas. Tidak ada janji syurga dari sebarang manusia melainkan segalanya dari Allah. Para ulamakpun menumpang syurga Allah. Berdosalah pemimpin yang tidak bertanggungjawab memberi kebahagian kepada rakyat. Berdosalah pemimpin yang tidak menunaikan janjinya kepada rakyat. Berdosalah pemimpin Pas yang memakan segala hasil rakyat. Tidak berdosa jika membuang pemimpin yang tidak mampu berkhidmat untuk rakyat. Tidak berdosa jika menolak parti Pas kerana Pas bukan Islam dan Islam bukan Pas.

Kembalikan Galas kepada BN. Kembalikan Galas kepada yang hak dan yang mampu memberi kebahagiaan kepada rakyat Galas.

1 comment:

hj jamaludin said...

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Allah SWT tidak akan murka ( Allah SWT akan sokong pendapat BN) jika Pemimpin Pemimpin Barisan Nasional ( terutama president Umno )mengajikan Yahudi laknatullah ( Syarikat APCO)untuk membantu menjana ekonomi Negara Malaysia . Kerana orang orang Yahudi pun ciptaan Allah SWT .?????????????

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...