Suara Anak Pahang - Perlu Baca

24 October, 2010

PRK GALAS - BLOGGER HARUS BERPIMPIN TANGAN



Selalunya kerajaan / UMNO akan mengulangi perkara sama. Bagaikan berjalan dalam satu bulatan. Mengulangi perkara sama berkali-kali. Kali ini kita hendak lihat apakah perkara sama berulang semula?

Ini mengenai duit. Mengenai PRK di Galas dan Batu Sapi. Berapa ramai blogger yang dihantar dan berapa banyak peruntukan yang diberikan? Berapa banyak yang ditelan ditengah jalan? Mungkin kali ini masih Parpukari di kumpulan A dan Gomo dikumpulan B. Tetap mereka menuju arah yang sama - Galas. BPN kemana?

Sesuatu harus dilakukan dan segalanya harus dimulakan dengan baik. Jangan nanti diakhirnya baru kita salahkan pihak sana dan sini. Jangan rumah siap pahat berbunyi.

Baca kembali posting saya yang lepas untuk mengingatkan diri kita sendiri, saling ingat dan mengingati;

1. Blogger Ular Sawa
2. Blogger Upahan dan Mata Duitan
3. Blog - Jika melibatkan UMNO ....
4. Konspirasi blogger

2 comments:

YANG GAMBI said...

Salam bro, kekadang kita perlu juga berkorban untuk mencapai kemenangan.. ibarat kata pepatah, 'tidak akan ada kemenangan kalau tiada perjuangan, tiada perjuangan kalau tiada pasukan, tiada pasukan kalau tiada kumpulan dan tiada kumpulan kalau tiada kesetiaan'....... waima apa sekali pun, kita sebagai pejuang tanpa nama akan terus bersatu....

Anonymous said...

Betul tu, bro.

Bantu promosikan blog Galas untuk BN ... bngalas.blogspot.com

Terima kasih.

- Galas untuk BN -

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...