23 April, 2011

SIAPA AKAN CIUM PINGGANG ANU ARR?


Gambar hiasan:  Seorang penyokong setia membabi-buta Anu arr mencium leher Anu arr ketika beliau sakit leher, siapa pula yang akan cium pinggang Anu arr ketika beliau sedang sakit pinggang?


Anu arr diberitakan membatalkan kesemua programnya di Pulau Pinang yang jadualkan selama 2 hari. Berikutan itu, segala perjumpaan, ceramah, solat jemaah serta lawatan ke rumah-rumah urut dan pertemuan dengan 'China Doll' dibatalkan atas alasan beliau sakit pinggang.

Untuk makluman, sila klik untuk baca di:  MalaysiaKini, Info Corner  dan Darul Ehsan Today.  Saya tak tau nak kata apa kepada 'Binatang Politik' ini kerana beliau adalah pelakon terbaik dan berada didalam kelasnya tersendiri.

Saya cuma teringat pada ketika beliau sakit leher dulu ada seseorang mencium lehernya (rujuk gambar diatas), saya tertunggu-tunggu adakah lagi sesiapa yang akan mencium pinggangnya pula ketika beliau diberitakan sakit pinggang?

Mungkin juga selama 2 hari ini Anu arr berusaha kuat untuk mencari dan mendapatkan semula jam omeganya. Mungkin juga beliau cuba mengelak bertemu orang ramai dan mengelak dari menjawab soalan mengenai jam omeganya, siapakah yang kelihatan sepertinya dalam adegan seks bersama 'China Doll', atau kenapa beliau berbohong dengan yakin mengatakan PKR akan memenangi banyak kerusi  dan akan membentuk kerajaan di Sarawak dalam PRN dulu?

Wah! Pembohongan Anu arr sudah semakin ketara. Mungkin bau 'stor kunyit' Anu arr sudah kurang mantap, kerana itulah langau politik menginggalkannya.

Saya masih ingat saat Ummi Hafilda mencabar Anu arr ketika mereka berceramah di Rumpun Makmur ketika PRK DUN Kerdau dulu, mereka hanya dalam jarak kurang dari 100 meter antara satu sama lain, Anu arr kelihatan  bagaikan kehilangan 'telurnya' dan cepat-cepat meninggalkan majlis ceramah berkenaan sebagai seorang 'the looser'!

2 comments:

Anonymous said...

sakit ada makna tu, kes lewat nga saiful dah nak kalah dah, jadi buat-buatla sakit buleh la tangguh lagi. pas tu buleh minta puak ulamak dan edorgan dalam pas buat sembahyang hajat musnahkan yang batil, siapa batil saiful ka nwar. puak dalam pas yang yakin tentu terus sembahyang hajat dan berdoa supa yang batil akan musnah tanpa menyedari yang batil tu dah nak musnah dah.

cucu kulup ludin said...

aku rasa CMK @ cucu mat kilau akan berani bukan takat cium pinggang bahkan cium ponggong Anu arr pun dia akan lakukan, tak taulah kalau dia dah beri ponggong dia, ini dunia serba mungkin, kehkehkeh

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...