Suara Anak Pahang - Perlu Baca

30 April, 2011

ANGKASANURI, BLOG PENCACAI POLITIK

Datuk Eskay lakukan sumpah laknat. Kerana takut bersumpah, 
Anu arr kata bersumpah itu tidak perlu dan diharamkan ?


Jarang saya ingin mengulas posting dari sesebuah laman blog terutamanya dari blog pembangkang yang nyata merasakan bahawa hanya mereka dipihak yang benar, bahkan hanya mereka yang layak menerima kebenaran. Pada mereka, agama adalah hak mereka sahaja dan Tuhan sentiasa di pihak mereka dengan menafikan orang lain.

Saya persoalkan posting di blog angkasanuri (Klik) yang menuduh polis memberikan layanan istemewa kepada Datuk Shazryl Eskay Abdullah dalam melakukan sumpah bahawa individu didalam video seks yang heboh diperkatakan sekarang ini adalah Anu arr. Mungkin angkasaanuri juga bersetuju untuk menghalang Datuk Eskay? Bukankah itu juga merupakan satu sekatan kepada kebebasan bersuara?

Kununnya polis memberikan kawalan ketat kepada Datuk Eskay dan sudah tentu segalanya ada hubungkait dengan UMNO, Barisan Nasional dan DS Najib. Segala yang buruk adalah dari UMNO, BN dan DS Najib. Itu lah yang sudah terpahat didalam kepala dan hati hitam mereka. Namun jika ada yang baik dari UMNO, BN dan DS Najib, maka mereka akan menganggapnya sebagai tanggungjawab pihak berkenaan dan tidak perlu berterima kasih atau mengenang budi.

Mungkin mereka lupa atau hati-butanya tidak melihat betapa layanan istimewa diterima oleh Anu arr 'Al-Juburit' ini selama ini sejak dari kes liwatnya didakwa di mahkamah. Betapa dia bebas kesana kemari tanpa sebarang sekatan sehingga keluar negara dalam misi mencerca negara dan pemimpin  negara. Binatang politik itu juga bebas berkempen dalam banyak PRK dan terbaru PRN Sarawak tanpa sebarang sekatan. Bayangkan jika kita yang disabitkan dengan kesalahan begini, tidakkah kita sudah lama ditahan didalam lokap? Bukan ini juga satu layanan istimewa kepada' binatang politik' Anu arr 'Al Juburit'? Apakah angkasanuri buta mata dan hatinya tidak melihat semua itu?

Jika hati angkasanuri sudah hitam, mata yang cerah juga akan menjadi gelap memandang dunia ini.

Baca juga MalaysiaKini


1 comment:

Anonymous said...

Salam.Memang penyokong penyokong pembangkang tu buta HATI.Jadi unta lebih baik dari jadi penyokong anwar tu

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...