03 April, 2011

KERANA MELIBATKAN ANU ARR, KENYATAAN PUN DIPUTARBELITKAN

 
CIFU ~ hehe!


Saya menulis begini dihujung post saya semalam:
Kita tunggu bila Anu arr akan berkata; "Pelakon dalam video itu macam saya, muka macam muka saya, suara macam suara saya, badan macam badan saya, kotey macam kotey saya, tetapi 'saya dalam video itu' bukan saya".

Yang ingin saya tekankan adalah Anu arr tidak mengakui bahawa pelakon utama didalam video seks berkenaan adalah dirinya. Anu arr tidak banyak alasan untuk tidak mengakui itu adalah dia kerana segala macam petunjuk yang ada tidak langsung menyebelahinya. Wajah adalah wajah Anu arr. Tubuh badan adalah tubuh badan Anu arr. Segalanya adalah Anu arr.

Walaupun khabarnya video berkenaan dirakamkan dalam hitam putih, namun setiap yang menontonnya percaya bahawa pelakon utama dan hero dalam video berkenaan adalah Anu arr. Memang sukar Anu arr untuk menepisnya, Namun oleh kerana kehebatannya diluar filem itu sendiri, maka beliau di-Anu-gerahkan pelaku (bukan pelakun) pembohong terbaik.

Dengan bakat semula jadi anugerah Allah itu, Anu arr telah menggunakan sepenuhnya sehingga sesuatu yang sudah sangat nyata bahawa melibatkan dirinya, dia sanggup berbohong lagi dengan alasan yang sangat kecil dan tidak dapat dipercayai walau sedikitpun, namun itulah satu-satunya alasan yang dia ada iaitu:  Nampak seperti saya tetapi bukan saya, perut dalam video itu lebih buncit dari perut saya.

Kenapa Anu arr tidak saja menyatakan begini: Nampak seperti saya tetapi bukan saya, perut saya dalam video itu lebih buncit dari perut saya. Kita harus faham bahawa fotografi tidak akan setepat hakikinya. Imej dalam foto dan vodeo boleh saja kelihatan berbeza dengan imej sebenar kerana peralatan rakaman yang digunakan.

Memang susah hendak kita fahaminya jikalau kita bukan seseorang yang mahir dan didalam bindang berkenaan. Namun harap kita dapat memahaminya dengan membaca penerangan seorang yang ada asas dan pengalaman luas dalam fotografi dan perfileman. Klik sini ke blog Kickdefella.

1 comment:

Anonymous said...

Salam Bro BH.

Bagi tujuan penjimatan, kerajaan disarankan untuk tanam microcip pada mereka-mereka yang kerap buat kes jenayah berulang.

Keutamaan haruslah diberikan kepada si penjenayah yang banyak bunyi dan kelentong.

Lembu-lembu di Austerlia dikatakan dapat dikawal dengan mudah oleh sang pengembala dengan adanya rekod pergerakan 24jam sang lembu.

Kalau sampai macam ini, maka habislah bisnus sang kapal. Heee...

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...