03 April, 2009

UNDI PAS DAPAT NERAKA

Apa perjuangan yang boleh kita buat? Apa janji kita nak bagi?
Janji dulu pun kita tak tunai lagi. PAS parti Kosong!


Ya Allah Ya Tuhanku
ampunilah dosaku kepada seluruh umat Islam dan melayu Malaysia ini
atas segala fitnah yang aku lakukan selama ini.....



UNDI PAS MASUK SYURGA?
SYURGA BUKAN MILIK PAS. BAHKAN PEMIMPIN PAS PUN MUNGKIN AKAN DICAMPAK KE NERAKA KERANA SERING BERDUSTA DAN MUNGKIR JANJI.


PAS PERJUANGKAN ISLAM?
PAS TAK PERJUANGKAN ISLAM TETAPI PERGUNAKAN ISLAM UNTUK KEPENTINGAN POLITIK MEREKA SAHAJA.

PAS MEMBANGUN BERSAMA ISLAM?
PAS TIDAK MAMPU MEMBANGUNKAN ISLAM. HAMPIR KESELURUHAN MASJID DI MALAYSIA DIBINA OLEH KERAJAAN BN/UMNO. PAS TAK MAMPU BANGUNKAN EKONOMI RAKYAT KERANA ITU PAS RETORIKKAN KAPADA RAKYAT KELANTAN: KITA TAK KEJAR DUNIA TETAPI KITA CARI AKHIRAT. TETAPI JIKA KITA TAK DAPAT DUNIA KITA JUGA MUNGKIN CICIR AKHIRAT.


PAS SANGGUP BERSEKONGKOL WALAUPUN DENGAN SYAITAN UNTUK MENJATUHKAN UMNO!
UMNO ADALAH MANUSIA MELAYU ATAU PERIBUMI YANG BERAGAMA ISLAM, ADAKAH LEBIH HINA DARI SYAITAN? SIAPAKAH YANG BERHAK MENGHINA SEIRANG MANUSIA HINGGA DARJATNYA DILETAKKAN LEBIH HINA DARI SYAITAN?



JANGANLAH KITA DIPERBODOHKAN LAGI. PAS HANYALAH SEBUAH PARTI YANG BERCITA-CITA TINGGI DAN PEMIMPINNYA JUGA MANUSIA SEPERTI KITA. MERKA JUGA SERING LAKUKAN KESILAPAN. MEREKA JUGA MUDAH TERGODA OLEH HASUTAN SYAITAN. MEREKA JUGA MAKAN DAN MINUM DAN BERNAFSU. APA YANG ADA DALAM UMNO ADA JUGA DALAM PAS - RASUAH, KHALWAT, MENIPU, PENTING DIRI DAN SEBAGAINYA.



UNDI BN - MASA DEPAN ANAK BANGSA TERJAMIN. UNDI PAS TAK DAPAT APA-APA. DUNIA TIDAK AKHIRAT PUN TIADA KERANA PAS PARTI KOSONG (LAMBANG BULATAN PUTIH) JANJINYA ADALAH JANJI KOSONG. SYURGANYA ADALAH SYURGA KOSONG. BERSAMA MEREKA MENYEBAR FITNAH, NERAKA JAHANAMLAH TEMPATNYA!


Baca Other Perspektif - Hukum Fitnah Tuduhan Kafir




3 comments:

bungaraya said...

Selain Ulamak, orang yang terlebih dahulu dimasukkan neraka kelak termasuk juga pemimpin negara yang beragama islam. Jika kita perhatikan baik-baik tingkah laku pemimpin PAS sejak kebelakangan ini, kira rasa-rasa apakah mereka akan terhindar dari hisab Allah swt ini? Saya rasa tidaklah, sebab terbanyak banyak perkara yang mereka lakukan sejak mukathir ini sangat bertentangan dengan kemahuan nilai-nilai keislaman. Selain mereka pelum pernah membangunkan islam itu sendiri diatas tanah air ini, dari masa kesemasa mereka menabur fitnah dan menadu domba sesama seagama dengan mereka. Islam yang mereka bawa tidak lebih dari islam yang dibawa oleh Taliban dan pejuang islam yang meletupkan dirinya sendiri. Sangat kuno dan tidak bertamaddun. Hanya UMNO yang benar-benar membangun islam bersama lain-lain kaum dalam Malaysia ini.

Edyes said...

Perwakilan UMNO dapat habuan kerana membenarkan rasuah melalui undi (undi khairy)...

Pemimpin2 UMNO punya rumah umpama istana kerana membenarkan rasuah berlaku dikalangan mereka...

Proxy-proxy (penyangak) UMNO dapat projek berulang kali untuk mengkayakan sesama mereka dengan memberi laluan kepada rasuah...

Bagaimana pula dengan penyokong2 UMNO? mungkin hanya dapat berkongsi dosa kerana bersubahat menyokong parti perasuah tegar.

Fikir balik, betul ke apa yang kita sokong? adakah melayu lebih baik setelah 50tahun diperintah UMNO BERBANDING kaum minoriti di negara ini?

Betulkah UMNO perjuangkan bangsa? bagaimana dengan perjuangan agama?

Adakah perjuangan islam itu disukat melalui pembinaan masjid berbanding meraikannya(memenuhi)?

Kalau kita tak sokong PAS sekalipun, sila jangan memandang rendah tentang apa yang mereka perjuangkan... sekurang-kurangnya ada sebuah parti di negara ini yang memperjuangkan dan menegakkan syiar Islam... Ini jalan Allah...

saya bukan ahli PAS, malah dulu pun saya kutuk PAS... tapi bila saya sendiri lihat dengan mata hati tentang apa yang mereka perjuangkan, saya dapat rasakan bahawa parti seperti PAS perlu ujud di negara ini demi sedikit keseimbangan... dan bila tiba masanya, PAS akan diterima oleh semua kaum dan memerintah Malaysia dengan kerangka baru "Negara Kebajikan" lantas menjadi pemangkin terhadap Negara Rakyat yang bertemakan Sosialisme Islam.

.@blogger.com said...

Edyes,
salam sdr. saya tidak percaya kira boleh membailki sesuatu dari luar. kesalah-kesalahandilakukan oleh ORANG-ORANG UMNO buka UMNO. Maka kita buang otang itu dan ganti orang lain yg lebih baik. Hanya UMNO yg mampu membela nasib rakyat.

PAS lemah dan terlalu bergantung kepada PKR dan DAP. PAS telalu banyak memberi dan sedikit menerima. Untuk capai sedikit PAS terpaksa gadaikan banyak perkara temasuk keistimewaan hak orang melayu, perjuangan Islam PAS sendiri dan banyak lagi...

Baca dab tonton klip vodeo ni - http://waadat.blogspot.com/2009/04/nizar-atau-pas-yang-berbohong.html

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...