11 October, 2009

KHABAR DARI BAGAN PINANG: TAHNIAH UNTUK TS ISA SAMAD





Bagan Pinang N31,

Cuaca hari ini cerah dan ramai penduduk tempatan keluar mengundi dipeti undi yang ditetapkan. Memang ada sedikit ganguan dari pendatang dari luar yang cuba membuat huru-hara namun pihak berkuasa bertindak tegas dan menghalang dari berlakunya kekacauan. Dijangkankan BN akan memenangi PRK ini tanpa masalah.

Bagaimanapun baca juga berita dari blog-blog rakan-rakan lain. Selamat Mengundi dan UNDILAH CALON UMNO/BN UNTUK KESEJAHTERAAN RAKYAT.

Sila klik dibawah ini:

Parpukari

Rajahmas


Minda Intelek Melayu


Gomo

8 comments:

Anti berani bodoh said...

Khabar ini jugalah yang aku dengar tapi sebaliknya BN tumbang di Parlimen Kuala Terengganu, sebab kata -kata keluar dari mulut sokong yang membawa rebah.

Anonymous said...

kepada yang tetap tinggal dalam kebodohannya adalah anti berani bodoh ~ berani tetapi cerdik

mudz said...

Selamatkan UMNO dari budaya rasuah. Tolak calon rasuah.

mudz said...

Mana pergi blogger BPN yang lain???

Kesian Blogger BPN tidak diiktiraf di Bagan Pinang. Pakat pecat Panglima....haprak punya presiden.

bRAVEhEARTh said...

Blogger BPN dtg ke Bagan Pinang tetati dgn berbagai cara dn wajah. Perjuangan menuntut pengorbanan dan kebijaksanaan. Terima kasih mudz yang prihatin terhadap BPN. Bagaimanapun itu masalah dalaman yang orang luar tidak perlu campurtangan. Kami hormati siapa saja yang memimpin dan diberi mandat untuk memimpin. Kami tidak berebut dan gila kuasa. Jangan ada niat dihati untuk memecahbelahkan kami. Simpan hati hitam kamu itu untuk tugas lain ~ bRAVEhEART

Anonymous said...

Kalau PAS menang, PAS menjadi boneka kepada DAP. Kalau PAS menang, PAS akan membangun bersama DAP. Kalau PAS menang, kaki bontot akan PM. Kalau PAS menang, banyak bini di dahulukan, duit rasuah balak di gandakan.
PAS tidak akan menjadi tunjang pemerintahan negara. PAS tidak akan dapat melaksanakan Islam asas pentabiran negara. PAS tunduk kepada DAP. Lihatlah apa yang berlaku di Selangor. Dulu takbir sekarang take beer...

mudz said...

Selamat Mengundi


Keputusan tak rasmi setakat ini :

UMNO 2550
PAS 1650

UMNO mendahului dengan 900 undi, jika trend ini beterusan UMNO akan menang majoriti 3500 jika lebih dari 70% mengundi. Tahniah Isa Samad. Siu rasuah bukan lagi suatu faktor.

bRAVEhEARTh said...

Salam Mudz,
TS Isa bukan wali bukan juga maksum, tetapi rakyat pertimbangkan antara keburukan dan kebaikan yang telah dilakukannya. Apa sangat Isa samad jika dibandingkan dengan DS Anu-ar yang lebih buruk dari baik tetapi PAS mampu mengampunkan dosanya akan akan membenarkannya masuk kesyurga yang dijagai pintunya oleh nik aziz. Jika kita boleh berfikir lebih waras dan tidak terlalu taksub, kita akan menerima TS Isa seadanya ~ bRAVEhEART

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...