10 October, 2009

KHABAR DARI BAGAN PINANG: KEMENANGAN MILIK BN




(Klik baca Pengumuman Penting)


Bagan Pinang,

Hanya tinggal beberapa jam lagi sebelum pembuangan undi berjalan bagi memilih wakil rakyat bagi DUN N31, Bagan Pinang. Suasana semakin mendebarkan kedua-dua pihak yang bertanding. Berita kedatangan penyokong dari luar terutama Terengganu dan Kelantan sedikit membimbangkan kerana kemungkinan kejadian yang tidak diingini akan sentiasa ada.

SMS pemimpin PAS untuk menuntut jihad juga menambah kehangatan perang saikologi dan provokasi dan dibimbangkan menjadi tidak terkawal. Merasakan mereka berada dalam tekanan dan akan kecundang maka PAS yang terdesak itu tidak teragak-agak melakukan apa saja kerja kotor politik mereka. (Sila klik)

Berdoalah semoga Allah membukakan pintu hati mereka-mereka yang buta mata-hatinya dan tidak ingin melihat kebenaran melainkan dipengaruhi oleh syaitan yang bersarang di kepala dan hati mereka.

1 comment:

Unknown said...

PENGUMUMAN PENTING YANG MENGGEMPARKAN

http://darulehsantoday.blogspot.com/2009/10/pengumuman-penting-yang-menggemparkan.html

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...