Suara Anak Pahang - Perlu Baca

11 July, 2010

ALI BABA DENGAN 4O PENYAMUN VERSI PAHANG

Hehe, penyamun menymun penyamun...


Semalam saya menulis mengenai rompakkan yang gagal di rumah seorang exco kerajaan negeri Pahang yang membongkar isu exco berkenaan memiliki RM300.000.00 tunai dirumahnya.


Banyak perkara yang terbayang di dalam fikiran kita mengenai sejumlah besar wang tunai yang disimpan dirumah. Bagaimanapun eloklah kita pendamkan saya soalan-solan itu kerana kita tiddak akan menemukan sebarang jawapanpun nanti.


Sebuah laman blog baru menulis mengenai isu berkenaan dengan sangat baik sekali. Eloklah saudara melawat blog berkenaan dan membaca posting berkenaan. Sila klik disini untuk ke blog 'air yang jernih'.

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...