Suara Anak Pahang - Perlu Baca

17 July, 2010

PENCURI PASIR ~ SOALAN DAN JAWAPAN



Tidak semua soalan ada jawapannya. Bahkan kadang-kadang ada jawapannya tetapi jawapannya itu salah atau tidak tepat sama sekali atau jawapannya tidak ada kena mengena langsung dengan soalan yang diajukan itu, dalam kata lain, jawapan itu bukan menjawab kepada soalan.


1. Benar, dimana Karam Singh Walia yang nampaknya bias dalam melaporkan persoalan alam sekitar? Kenapa beliau bersungguh-sungguh melaporkan kesalahan kerajaan BN Selangor dulu dalam isu pencerobohan alam sekitar, kenapa tidak semasa Selangor dibawah pemerintahan kerajaan PR? Rupanya Karam Singh Walia juga sebahagian dari musibat dan penjenayah alam sekitar kerana bersubahat dengan kerajaan PR. Ibarat musang berbulu ayam, bulu e-wong apakah berbau musang?


2. Emmm, dulu di Johor ada juga kedengaran penyeludupan pasir ke negara jiran, masa tu siapa agaknya jadi MB Johor? Kenapa mesti kita senyap dan lupakan perihal itu? Mana blogger House PK? Tak nak bongkar ke kes itu? Mungkin dia tau agaknya siapa MB yang saya maksudkan itu! Kahkahkah, semua kita benar walaupun kadang-kala semua kita salah!

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...