29 October, 2010

PAS SEDAR MEREKA AKAN KALAH DAN DIMALUKAN DIGALAS




PRK DUN Galas - Pas semakin terdesak. Ceramah-ceramah yang diadakan kurang mendapat sambutan. Serta dengan isu-isu tertunggak yang masih belum mampu diselesaikan antaranya, rampasan tanah orang kampong untuk dijadikan ladang Rakyat, kegagalan membekalan air yang jernih sehingga hari ini dan banyak lagi telah membuatkan jentera kempen Pas mengelabah.

Mereka sedar bahawa mereka akan mendapat malu kerana UMNO akan berjaya merampas semula Galas dari mereka. Jentera UMNO nampaknya semakin mantap. Sokongan pengundi terutama pengundi muda semakin bertambah kerana kepercayaan mereka kepada UMNO / BN yang mampu mengubah keadaan pembangunan dan ekonomi Gua Musang. Kerana itu Pas menggunakan Sultan untuk mendapatkan simpati pengundi supaya percaya pada kata dusta mereka.

Dalam keadaan terdesak ini, jentera kempen Pas telah menggunakan cara yang sungguh tidak terhormat dan biadap iaitu memusnahkan sebarang bendera dan poster BN. Apakah fatwa terbaru para ulamak Pas kini? Memusnahkan poster dan bendera BN adalah jihad? Menggunakan gengster untuk mengugut bagi mendapatkan undi juga jihad? Semakin lama semakin banyak Pas kelihatan melakukan perkara-perkara jahat!

Pas mengugut

Pas merosakan poster

1 comment:

Unknown said...

Setuju BN mesti menang besar.....dah berjuta duit habis bagi kat orang Asli...bertuah orang Asli Galas...tak payah bagi kat orangCina...depa pengkianat...duit habis disapu..tapi tak nak pangkah BN...suwey sama mati kalau pangkah BN...

Opps test IQ dulu


Jwpn IQ yg lepas : Tidak ada sorang pun Doktor yg kena mandi kunyit sebab stor kunyit kosong...puhhh nasib baik.

Setelah berpenat lelah mengumpul kunyit selama 2 hari tanpa berak,tiba-tiba didapati Stor kunyit kosong.

Soalan: Kemana hilangnya kunyit kunyit tersebut:

a] Dilarikan Jin lubang kunyit
b] Kunyit mengecut kembali ke Perut
c] Kunyit keluar ikut mulut.
d] bagi jwpn sendiri.....

aku pun masih fikir jwpnnya, kepada peminat lubang kunyit tolong kongsi jwp anda.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...