Suara Anak Pahang - Perlu Baca

26 December, 2008

UMNO – MARI KITA TUTUP BLOG




Mari tutup blog UMNO. Dilarang guna blog untuk kempen.(baca sini) http://www.muhammadmuhdtaib.com/2008/larangan-guna-blog-berkempen-perlu-jelas.html

(baca sini) http://nobisha.blogspot.com/2008/12/ayuh-tutup-semua-blog-umno.html

Lagi pun blog UMNO bukan ada Ummph! (baca sini) http://nobisha.blogspot.com/2008/12/maaf-blog-umno-tak-ada-ummph.html




Jadi mari kita tutup semua blog UMNO. Di bahagian dan cawangan-cawangan pun UMNO bukan ada blog atau tidak aktif. Baiklah kita tutup. Biarkanlah sahaja PAS dan PKR yang ada blog dan menghentam UMNO dan kerajaan. Pemimpin-pemimpin kita bukan peduli. Lagipun UMNO tidak lagi releven untuk masakini. UMNO hanyalah sejarah. Pemimpin-pemimpin UMNO juga adalah sejarah. Akarumbi sayangkan UMNO tetapi pemimpin lebih sayangkan diri dan kroni.



UMNO dan pemimpin parti lupa bahawa kita bukan berdepan dengan pengundi awal tahun 60an yang kebanyakannya buta huruf. UMNO dan BN kini berhadapan dengan pengundi yang celik IT. Malah lebih celik dari sebahagian YB, ketua bahagian dan ketua-ketua cawangan. Pemimpin masih belum peduli. Lagipun adalah salah guna blog untuk kempen kata lembaga disiplin UMNO. (Baca sini) http://www.malaysiakini.com/news/95247


Baik kita dengar lagu ni. (Klik sini) http://www.youtube.com/watch?v=VH8LfnhnpZQ

Lagi pun UMNO sudah tua. Lebih 50 tahun usianya. Jadi nya dah nyanyok dan bercampur menuju kearah kehancuran. Kemanakah bangsa melayu akan pergi?


1 comment:

red rooster said...

...pemimpin2 utama umno perlu kaji balik peraturan ini!

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...