25 June, 2009

PERPADUAN BANGSA


Berimamkan Ustaz Lim Kit Siang lebih baik dari berimamkan pemimpin UMNO.



* UMNO tetap perjuangkankan bangsa Melayu, memertabatkan syiar Islam tanpa menyisihkan dan mengenepikan hak-hak bangsa lain di Malaysia.
* Walaupun perpaduan Melayu diantara PAS dan UMNO tidak terlaksana ini tidak bermakna Melayu tidak bersatu dalam mempertahankan kedaulatan bangsa dan Negara apabila dicabar.


Oleh itu, wahai bangsa-bangsa pendatang:

* Janganlah kamu mencabar kedaulatan bangsa Melayu sebagai pribumi Negara ini.
* Jangan membuat kenyataan yang menyinggung perasaan orang-orang Melayu.
* Semangat perjuang bangsa Melayu dan taat setia kepada Raja dan Negara jangan dipersendakan
* Bangsa Melayu telah bertolak ansur dan memberi sedikit tetapi jangan kamu mahu merampas segalanya.
* Hari kelam ketigabelas purnama kelima masih kami kenang dan kekal dalam ingatan, kami tak akan biarkan berulang dan bertolak ansur lagi.
*


Bangunlah bangsaku dari lena yang panjang. Jika PAS dan PKR tidak mampu perjuangkan masa depan bangsa Melayu, beraliharahlah sebelum terlambat. Bangsa asing manis bibir dari gula tetapi pepat diluar dan runcing didalam. Bangsa asing sangat gembira melihat perpaduan Melayu yang gagal dan melihat kita sentiasa berselisih faham. Mereka juga turut menyemarakkan api yang bernyala itu. Tidak mustahil bangsa Melayu akan hapus jika kita masih terpengaruh dan dapat mereka permainkan. Melayu jangan jadi Pak Kaduk; Ayam menang kampong tergadai. Pemimpin PAS dan pengikut PAS masih lena dibuai mimpi. Mereka perjuangkan Islam tetapi menolak Islam yang lain dari golongan mereka. Mereka bersatu dengan bangsa asing dan beragama lain untuk munsahkan bangsa melayu yang beragama Islam. Jiwa kafir dan syaitan berada didalam hati mereka ini.

2 comments:

poyosede said...

Golongan tamak kuasa,egois etc. Kalau Melayu terhapus maka Islam pun akan terhapus. Inilah cabaran Dunia Akhir Zaman... Kembalilah ke pangkal jalan.

AJAI62 said...

Salam

Dunia akhir zaman alim ulama ditarik ilmu di dada oleh ALLAH swt sebab tulah sesama Islam pun susah nak bersatu sebab agama dah di selewengkan oleh ulama2 songsang PAS...kalau dah berpolitik pun kerana dendam pegangan hidup pun berteraskan kehidupan syaitan...mana ada sifat kebaikan pada syaitan tu...

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...