Suara Anak Pahang - Perlu Baca

11 May, 2011

BILA ADA MELAYU BERJUANG, SENTIASA ADA PENGKHIANAT BANGSA SENDIRI







Membela Agama dan bangsa adalah satu perjuangan yang dituntut. Tonton klip video diatas, laporan Pergerakan pemuda UMNO Pulau Pinang rerhadap Lim Guan Eng - itu namanya perjuangan.


Baca dibawah ini, post dari blog Pejuang Bangsa - ini namanya perjuangan:



Lu memang bangsat la Guan Eng !! Cukup celaka punya Ketua Menteri ... 

Kalau hang nak cakap seribu kali pun  budak Cina TBH yang bantu tolong songlap projek Bumiputra untuk kroni DAP itu tak bunuh diri ...itu hang punya pasal la ..

Yang aku berang , apa kejadahnya hang kaitkan nama  Najib sebagai orang nak bunuh diri dan nak kahwin dengan Rosmah esok  ??   Dalam Islam haram melakukan kerja bunuh diri . Mengapa hang guna nama seorang PM untuk bikin kisah logik BABI DAP ini  ?

Geng BABI rasis ini memang cukup kurang ajar punya mulut . Selepas Anwar pundek gelarkan Najib sebagai Pandi Kutty ,  diikuti pulak oleh kepala regim DAP pulak yang kaitkan bunuh diri dengan Najib . 

Biadap sungguh mulut Guan Eng musibat ini !  Kena terjah dengan Ketua Pemuda UMNO PP pandai pulak lari dari jawab soalan , tetapi depan semua  bangsa hang bukan main lagi suka hati petik nama Najib . 

BANGSAT  PUNYA DAP !  - Blog Pejuang Bangsa


Anu arr yang sudah hilang arah dan tenggelam punca kerana klip video lakonan hebatnya yang sudah tersebar meluas, sudah tidak lagi dapat sembunyikan kegelisahan hatinya yang sebenar, sudah mula meracau dan meroyan menuturkan kata-kata kesat terhadap PM. Inikah Melayu yang akan berjuang untuk bangsanya?;

.....................
Anwar dalam ceramah dengan masyarakat India di Dewan Hamzah, Klang, Selangor Sabtu lalu didakwa menggunakan perkataan kesat dalam bahasa Tamil ke atas Perdana Menteri iaitu pandi kutty yang bermaksud anak babi dalam bahasa Melayu.

Perbuatan Anwar itu mendapat kecaman pelbagai pihak dengan menyifatkannya sebagai sudah panik kerana rakyat semakin bijak menilai peribadinya dan semakin menolak kepimpinan yang jelas tidak mempunyai prinsip dan hala tuju.

Ketika diminta mengulas dakwaan pihak tertentu kononnya penubuhan Briged Setia Negara oleh Pertubuhan Peribumi Perkasa (Perkasa) sebagai cubaan melatih kumpulan militan di negara ini, Najib berkata keharmonian dan keamanan dalam negara harus diutamakan.......The Malaysian Insider

Itulah pengkhianat bangsa sebenarnya yang selama ini bertopengkan watak sebagai pejuang. Yang ini pula apa? (klik sini) Mereka adalah pencacai dan penyokong tegar si peliwat dan bahkan mereka adalah anjing-anjing suruhan DAP, pengkhianat bangsa sendiri.

3 comments:

sgray said...

Punca mengapa ada Melayu yang sanggup menjadi pertualang dan pengkhianat bangsa.Yang mudah lupa dn mind set mereka sudah di korup..jauh dari AQ dn sunnah.


1…mereka lupa dengan ucapan INA LILLAHiiwaina ilahirajiunn..

2..lupa akan Haq DN kuasa ALLAH..Lawha walaquwata ilah billah.

3…dan yang paling teruk lupa BERISTIFAR…Astaghfirullah..[memohon keampunan Allah]

Wallahuwa’lam.

bRAVEhEART said...

salam sgray,

setuju dgn pandangan tuan, malangnya ada kalangan Melayu yg merasakan bahawa menyertai parti Pas bermakna mereka sudah perjuangkan Islam sedangkan parti itu bukannya agama bahkan sering membuat penganut agama Islam di negara kita jadi keliru dgnn fatwa2 songsangnya serta mahgkafirkan sesama Islam hanya kerana berbeda fahaman politik.

Anonymous said...

jangan jadi bodoh, pemimpin makan rasuah awak dapat apa. Selagi tak sembahyang 5 waktu jangan percaya pemimpin itu.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...