11 December, 2008

PDO ADA TOYOL BARU ?





Nampaknya PDO dan kuncu-kuncunya semakin agresif kebelakangan ini berikutan perang sarafnya dilaman-laman blog.

Berbagai isu dan cara dilakukan. Dalam blog PDO mereka mengasingkan blog-blog mengikut pertimbangan sendiri. Kerana itu ada blog dikatakan blogger Pengampu, blogger Rakyat, blogger perisik dan sebagainya. Bahkan mereka juga ada kroni dan ini jelas dengan adanya blogger kroni diblog mereka.

(bRAVE hEART dalam kategori blogger pengampu dan blogger perisik - terima kasih PDO) Saya tidak memihak kepada mana-mana tetapi akhirnya terperangkap juga dan dipaksa menyertai satu pihak. Bagaimanapun saya masih berbangga kerana saya masih bebas dalam alam saya sendiri. Saya akan pilih haluan saya apabila saya rasa harus berbuat demikian.

Saya mendapat maklum bahawa penghulu kepada toyol-toyol ini sangat resah sekarang kerana serangan ‘Cyber Tropper’ Dato’ Sharkar. Mulanya mereka cabar dan memperkecilkan ‘Cyber Tropper’ kerana mereka rasa mereka sangat kuat. Sekarang ini mereka rasa sangat tertekan dengan serangbalas dan jadi hilang arah.

Khabarnya (melalui orang dalam) mereka juga sedang berusaha mendapatkan bantuan toyol-toyol baru yang lebih ganas. Kita sedang tunggu dan lihat apa selepas ini. Kita akan dedahkan apabila kita dapat maklumat terbaru nanti. Kepada Tuan Shukri, saya nak ucapankan – JANGAN TIDUR LAGI !

3 comments:

SaKa AdiWangsa said...

Salam Braveheart, jgn dilayan org yg bela2 ni, silap2 abis harta2 rakyat di sapu mcm di S'gor...

.@blogger.com said...

Adi,
Terima kasih lawat blog saya. Teruskan berblog. Saya dah lihat blog sdr. - baik sekali.

Anonymous said...

suara adiwangsa
brave heart
yang kita
god father
ini semua satu kroni ke?
cyber trooper ke?

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...