29 June, 2009

HANGAT: KHALID BERI LALUAN ZAID IBRAHIM KERUSI PARLIMEN


Pppp PAS memang mmmmacam lembbbbu berbbbaring tengah jjjjalan



Khalid nafi kosong kerusi beri laluan Zaid ke Parlimen

Shah Alam 27 Jun – Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim hari ini menafikan beliau akan mengosongkan kerusi Parlimen Bandar Tun Razak bagi memberi laluan kepada bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri , Datuk Zaid Ibrahim..........

Mingguan Malaysia 28 Julai, 2009 MS 4



Komen BH:

- Kenyataan MB Selangor itu tidak boleh dipercayai kerana selama ini banyak penafian yang dibuat beliau namun akhirnya penafian bertukar jadi kenyataan.

- Dalam pentadbiran PR kata DSAI adalah kata putus seorang diktator. DUN Penanti membuktikan bahawa apa saja kehendak DSAI mesti dipatuhi.

- Paksaan kepada Khalid Ibrahim melepaskan kerusi Parlimen Bandar Tun Razak adalah sebahagian dari beberapa siri permainan politik DSAI dalam membuktikan PKR diterima rakyat dan mempermainkan demokrasi Malaysia.

- Kemungkinan itu memang berasas kerana Zaid Ibrahim dibayangi sebagai pemimpin yang akan memangku kepimpinan DSAI sewaktu DSAI akan direhatkan beberapa ketika berikutan keputusan kes liwatnya nanti. (Jika didapati bersalah)

- Kita patut mencabar PKR supaya mengosongkan kerusi Parlimen berkenaan dan membolehkan PRK diadakan.

- Kita berharap BN akan sabotaj sekali lagi seperti di Penanti untuk membuktikan kepada rakyat bahawa PKR hanya permainkan Pilihanraya dan mempermain-mainkan hak mengundi rakyat serta demokrasi.

- Wajah-wajah Melayu yang mencelakakan Melayu.

6 comments:

YANG GAMBI said...

Itulah kerja puak-puak pakatan rakyat, berbohong, menipu, membelit kerjanya. Dema langsung tidak memikirkan masalah membangun untuk rakayt, yang dia pikir nak tunjuk kuat............

pis said...

yang pelikyna ada pakai kopiah memuja mereka. pelik?

MK IV said...

satu lagi kerja pukimak anwar untuk membazirkan duit RAKYAT.

PAPA GOMO said...

KHALID GAGAP NAK CONTROL SELANGOR
PARLIMEN TUN RAZAK TAK MASYUK
SELANGOR BOLEH LAH KHALID KELEPET DUIT DAN HARTA

.@blogger.com said...

yanggambi,pis,det dan gomo, aku kasihan rakyat yang masih bodoh dan rela mereka ditipu oleh B.A.B.I.and the gang. Mereka ni lah yang menjahanamkan Melayu.

Anonymous said...

Salam..
yer ker ade PRK kat parlimen BTR ni..gee terlibat ni..lawan jgn tak lawan kerusi ni..ramai melayu..maybe 70%..rampas balik parlimen BTR ni..Khalid ni kat BTR ni kerja dia duk melantak jew..bole lah BPN berkemah kat parlimen ni..heheheheheh

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...