24 September, 2010

IZZAH TANDING NAIB PRESIDEN?

Jawatan tertinggi parti hanyalah untuk ahli keluarga Anu-arr sahaja, yang bukan ahli keluarga hanya layak jadi ahli biasa dan pencacai saja...inilah perjuangan, hehehe!



Puteri Reformasin, Nurul Izzah Anu-arr mengesahkan akan tanding jawatan Naib Presiden PKR november nanti. (Baca Pejuang Bangsa  dan Kedah Ke KL )


Maka PKR akan mendabik dada dan mengatakan bahawa suburlah demokrasi. Maka suburlah demokrasi ala Anu-arr dari mulut hingga ke lubang jxxxr.


Atas nama demokrasi Anu-arr memijak bendera UMNO kemudian ada hati nak jadi PM melalui UMNO, kerana itu Anu-arr masih ada hati dengan UMNO, nak nanti peluang masuk UMNO, rakan-rakannya masih ada dalam UMNO dan sering berusaha untuk menarik Anu-arr naik semula.


Mimpi 16 September akan berterusan. Diluar negara, imej Malaysia sentiasa dicalar supaya DS Najib dilihat sebagai tidak mampu tandbir negara, supaya orang akan melihat bahawa Malaysia memang perlukan Anu-arr sebagai pemimpin yang berwibawa.


Sabah dan Sarawak sedang dipancing untuk membelot BN bagi membolehkan Anu-arr mengambi kesempatan dari ketidakstabilan politik dalam komponen BN.


Pemimpin adalah mereka yang berjalan dihadapan dan membawa pengikut kearah yang dituju, tetapi Anu-arr akan meminta pengikut berjalan dihadapan dan dia akan mengikut dari belakang - awasi belakangmu! Hehehehe! Awww!

3 comments:

Anonymous said...

dap parti anak beranak, pkr pun parti anak beranak. memang demokrasi betul. tp jika bn mcm gtu teruk dihentam kerana kroni katanya. org tua ada kata '' gajah dpn mata tk nmpak, kuman seberang sungai nmpak ''....

Helang Buana said...

La , baru ni tahu ke? Itu lah cita2 besar anuar untuk melebarkan dinastinya. Tengok muka pun orang tahu, memang jenis tak boleh dipercayai.

Helang Buana said...

La , baru ni tahu ke? Itu lah cita2 besar anuar untuk melebarkan dinastinya. Tengok muka pun orang tahu, memang jenis tak boleh dipercayai.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...