23 September, 2010

UMNO MENJELANG PRU13




Gambar ini dipetik dari blog Tukar Tiub (klik)

Bloggernya ketawa berdekah-dekah;..kah..kah..kah
mentertawakan UMNO yang masih hilang punca
yang masih tidak dapat menarik minat dan sokongan golongan muda 
bahkan golongan tua yang ada ini juga sudah beransur-ansur
meninggalkan UMNO,
ada beribu-ribu ahli UMNO Pahang yang masih belum mendaftar mengundi
demikian kenyataan EXCO berkenaan tidak lama dulu
apa yang pemimpin UMNO buat selama ini?
siapa sebenarnya yang sayangkan parti?
ada yang bodoh masih sombong
dan besar diri serta percaya bahawa
UMNO 'TIDAK' akan tumbang
seolah UMNO itu keramat sedangkan
merekalah yang menjatuhkannya
dan rakyat membenci UMNO kerana membenci mereka

3 comments:

Cg Pian said...

Yang bodoh dan cerdik juga sombong.
Kesombongan itu yg menghancurkan UMNO. Berubah lah wahai si sombong agar orang tidak meluat melihat kita. Yang Besar, kaya, tinggi dll yg maha segala nya hak ALLAH, bukan kita.

Yb Raz said...

perghh buat banner macam jemputan masuk pasukan pengakap..memang patut kena gelak.

Unit penerangan UMNO kenalah aktif..jangan ler buat iklan cara 70, 80, 90 an..ni dah tahun 2010..Aktiflah sikit..

Buka pusat pendaftaran di komplex beli belah..Kalau boleh gunakan orang muda atau belia dipusat pendaftaran tu..

nak tarik orang muda kenalah guna orang muda juga..kalau pakai orang tua memang tak jalan..

puteri putera umno kan ramai..suruh mereka buat kerja..bagilah hadiah sikit buat mereka yang mengundi.

dulu kawan ada baca disebuah blog, DAP guna orang muda untuk tarik pendaftar..siap bagi hadiah barangan MU lagi.

Takkan ler UMNo takde duit kot.

bRAVEhEART said...

Salam,
kalaulah ramai yg sedar bahawa UMNO ini perlu berubah SEGERA, tentu UMNO akan dpt menarik hati rakyat semula

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...