Suara Anak Pahang - Perlu Baca

23 September, 2010

PROTES TUNTUT TUTUP KEDUTAAN MALAYSIA



JAKARTA 22 Sept. – Kira-kira 500 rakyat Indonesia melancarkan protes bermotosikal di luar kediaman Duta Besar Malaysia di Jakarta hari ini untuk mengutuk penderaan ke atas pembantu rumah dari negara ini oleh majikan di Malaysia.  (Utusan Malaysia)

Adakah NGO kita yang ingin mengadakan demo meminta kedutaan Indonesia juga turut ditutup? Atau demo meminta pekerja-pekerja dari Indonesia juga turut kembali ke tanahair mereka?


Siapa agaknya dibelakang demo-demo berkenaan? Masihkah kita ingat seorang penuntut univ. tempatan, yang pernah mengadakan demo menentang kerajaan dan memijak bendera UMNO, yang akhirnya juga menyertai UMNO dan sampai ke tangga no. 2?


Akhirnya dia jatuh juga kerana tuduhan liwat, beberapa kali meliwat. Kahkahkah!

11 comments:

C L J said...

Yang hamba bimbangkan ialah selepas ini akan ada lagi keluarga dari puak tertentu yang sengaja mendera amah mereka dengan tujuan kekecohan ini dapat dilanjut dan ditingkatkan.

Maka untuk mengatasi masaalah ini hukuman kerana mendera secara melampau pembantu rumah mereka hendaklah dijatuhkan hukuman maksimum. Undang undang mengenainya hendaklah disemak.

YANG GAMBI said...

Salam bro, si pemijak bendera UMNO inilah dalang untuk mengupah 'batak-batak' tak berekor ini membuat huru hara di Kedutaaan Malaysia....

cikmatgelap said...

nenek kau,atok kau,moyang kau,mak bapak kau yg ajau kau hati busuk dan otak jahat suka buat fitnah dan menuduh prg lain yg belum lagi di bicarakan secara adil tetapi kau tuduh dia melakukan,dosa fitnah yg kau lakukan tu,mak bapak kau pun dapat saham sama....memang anak mcm kau ni memang sial....pi mampos le kau jantan lahanat

cikmatgelap said...

nenek kau,atok kau,moyang kau,mak bapak kau yg ajau kau hati busuk dan otak jahat suka buat fitnah dan menuduh prg lain yg belum lagi di bicarakan secara adil tetapi kau tuduh dia melakukan,dosa fitnah yg kau lakukan tu,mak bapak kau pun dapat saham sama....memang anak mcm kau ni memang sial....pi mampos le kau jantan lahanat

bRAVEhEART said...

cikmetgelap,
sayang sungguh kau, setia sungguh kau pada di peliwat tegar tu ye? tapi sayangnya kerana buntut kau tu gelap jadi taukeh karipap tu langsung tak ada minat dgn bontot kau tu, lain kali lah mungkin dia akan kata pada kau; are you ok? CIFUT?Hehehe, tonggeng jangan tak tonggeng....

cikmatgelap said...

org klu banyak mentakedarah duit haram memang hati nya dah tak takut dgn dosa dosa,ni tentu dulu bontot kau pernah kena balun dgn( belakang taruk),wakaka kalu nak berak senang le tu,sebab tu ko selalu sebut al liwati alliwati,kehkehkeh

Cg Pian said...

Kata nya berita terbaru dia HIV + . Ramailah orang yang terlibat. Taklama dah dia in agak nya. Biasa penyakit mcm tu setahun aja. Tak sempat PRU!#.

Cg Pian said...

bRAVEhEART,
Jangan marah kat cermin mata gelap tu, dia OKU tau. Sebelah mata aja tengok, sebab tu lah dia tak dapat cerita yang jelas. sian dia.

bRAVEhEART said...

cikmatgelap,
cuba kau tanya kak ijah tu, pengalaman dia dengan Anu-arr, mesti kao tk sanggup dengar punya, melainkan kau dari jenis yg berahi main belakang, mungkin naiklah syahwat kau bile dgr cerita tu...cuba tnya, kak jijah dh tk tahan sengsara

cikmatgelap said...

kahkahkah semua cerita karut,berani buat fitnah,berani tanggung dosa

cikmatgelap said...

kahkahkah semua cerita karut,berani buat fitnah,berani tanggung dosa

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...