09 September, 2010

SELAMAT HARI RAYA



Assalamualaikum warohmatullahi wabarokatuh! 

Dengan penuh keinsafan dan kesyukuran kehadirat Allah serta atas rasa kekhilafan sebagai hambanya, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil-Fitri kepada semua para pembaca, khususnya kepada seramai 334 follower (yang tidak mampu saya namainya disini).

Kepada sahabat-sahabat blogger yang saya kenali dan mengenali saya; BumiYang,Taipingmali, House PK, Husin Lempoyang, Ore Oyabun, Panglima Perang Siber (BPN) Abang Tuah,Megat Pisau, Tun Faisal, Norbisa, Gomo, Hilbert Anak Merdeka, Waadat,DET,GAP, Srikandi Melayu juga yang tidak saya namai disini.


Kepada blogger Pahang yang selalu diperhatikan perkembangannya; YB Raz, YangGambi,Warisan Pahang, Sri Tri Buana,Melayu Raya Daily, Suara Prihatin UMNO Jerantut,uRag dRrulug serta yang tidak dinamai.

Kepada 'musuh' media yang juga tetap dikasihi; Pahang Daily Online, N9 Tahan, Cucu Mamak Kutty serta yang lainnya yang sudah saya lupai dan tidak lagi penduli.


Kepada pemimpin-pemimpin negeri dan negara yang tetap juga dikasihi walau dalam posting selalu dipersalahkan; Dato' Sam, Dato' Sharkar, DS Adnan Yaakob, DS Najib, Dato' Hiss! serta kesemua Menteri-menteri kerajaan Persekutuan dan Exco Kerajaan Negeri Pahang.


Kepada kepimpinan Perkasa Malaysia, YDP Perkasa Pahang Dr. Zubir Harun, Pemimpin Perkasa Daerah-daerah negeri Pahang.


Kepada semua, maaf zahir batin semoga Allah memberi barakah kepada kehidupan kita dan anak cucu kita dan semoga Allah memberi keampunan atas segala yang telah kita perbuat selama ini ~ bRAVEhEART




6 comments:

hilbert said...

Salam 1 Syawal BH,

Selamat Menyambut Hari Raya Puasa, Maaf Zahir dan Batin...

Yb Raz said...

Selamat hari raya aidilfitri tuan. semoga lebaran ini membawa seribu kegembiraan buat tuan sekeluarga.

paneh said...

Minal a'eedin wal fa'izin Mr. Braveheart.

cucu mamak kutty said...

salam tulus ikhlas dan selamat hari raya aidilfitri serta maaf dzahir batin,dari cucu mamak kutty

Gerakan Timur said...

Salam Lebaran,

Maaf Zahir sahaja. Maaf batin suruh Pak sheikh al liwati lafaz kat mangsa2nya.. hehehe..

bRAVEhEART said...

Salam CMK,
Selamat hari raya sekali lagi dan maaf zahir batin, ikhlas dari bh

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...