28 December, 2011

HANGAT: BILA ANU ARR ADALAH 'IMAM MAHADI'

 Hohoho! Anu arr peliwat adalah Imam Mahadi......(Klik Sini)


1. Orang Melayu dan Islam di negara kita makin disesatkan. Segala-galanya kerana agama dan politik disatukan. Justeru semakin ramailah orang-orang yang ingin berkuasa didalam politik dengan menggunakan agama sebagai 'flatform'. Maka merekalah orang yang menjual agamanya untuk mendapat kekuasaan di muka bumi ini.

2. Tidak lama dulu kita mendengar ceramah dari seorang penceramah agama yang cenderung kepada Pas yang mashur dengan panggilan 'Ustaz Budak' yang menyamakan Nik Aziz sebagaimana nabi sedangkan kita semua ketahui bahawa tiada nabi selain dari Muhammad, nabi terakhir. (Klik Sini)

3. Terkini, mungkin ramai rakyat Malaysia akan diserang semput dan senguggut kerana klip video diatas, apabila ada ustaz yang menyifatkan bahawa Anu arr adalah Imam Mahadi yang sedang disiapkan. Memang sesuailah dengan apa yang Kak Jijah katakan bahawa Anu arr adalah anu-gerah Tuhan. Tentu bangga para penyokong PKR termasuk juga para mahasiswa yang diketuai Adam.

4. Jika Anu arr yang kita semua ketahui peribadinya melalui video lucah bersama chinadoll kita anggap sebagai Imam Mahadi dan bersih suci dan murni, maka janganlah kita salahkan Si-Mulan kerana perlakuan dan seks luar tabiinya. (Klik untuk mengenali Mulan)

5. Fikir-fikirkanlah sama ada dengan segala ilmu dan pengetahuan yang kita ada menjadikan kita semakin cerdik ataukah semakin bodoh dan sesat.

6. 'Imam Mahadi' PKR akan adakan demonstrasi 901 menjelang penghakiman kes liwatnya. Inilah panggilan 'jahat' (bukan jihad) untuk seluruh umat yang sesat. Namun sebelum menyertai demonstrasi berkenaan, bacalah ini dahulu. (Klik Sini)

1 comment:

Anonymous said...

Lelaki Y itu imam mahadi?.....
hahaha hehehe kihkihkih

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...