Suara Anak Pahang - Perlu Baca

04 December, 2011

PENGHARGAAN KEPADA BLOGGER




Akhirnya setelah bertahun-tahun ada juga penghargaan yang diberkan kepada blogger. Bermula dengan PM di Konvesyen Media Sosial 1Malaysia pada 20hb November lalu dan kemudiannya Datuk Zahid Hamidi pada PAU baru-baru ini.

Jika kita masih belum lupa, suatu ketika dulu blogger pernah digelar beruk oleh orang politik yang masih tidak memahami peranan Media Sosial. Mungkin ketika ini mereka sudah memelihara banyak beruk-beruk untuk membantu mereka di PRU akan datang.

Masa berubah dan kita harus mengikuti perubahannya atau kita akan ditinggalkan. Saya teringat-ingat dengan BPN yang suatu ketika dulu adalah suara rakyat marhaen yang meriuh-rendahkan media sosial menentang blogger pro pembangkang tanpa rasa penat dan lelah.

Berapa ramai lagikah yang tinggal dan masih meneruskan perjuangan ini? Yang sudah besar dan berpengaruh tentu sudah melupakannya......

















































2 comments:

Anonymous said...

Kau ni kire newbie kalau hanya menyebut BPN.

Kumpulan ini tidak pernah efektif. Ia hanya front untuk KJ menebar pengaruh.

Group pertama adalah masa reformasi akhir 90an. Group macam KMU, dll.

Itulah kau ni syok sendiri cerita pasal blog tapi pengalaman singkat.

SSS Admin said...

Salam Sejahtera Tuan/Puan,

Kami di Satu Sekolah Untuk Semua (SSS) amat berbangga dan berterima kasih di atas sokongan Tuan/Puan.

Kami percaya bahawa sokongan Tuan/Puan masih lagi berterusan walaupun kami dapati laman citra Tuan/Puan tidak lagi memaparkan logo SSS sebagai tanda sokongan. Walaupun begitu, kami ingin menyampaikan ucapan terima kasih di atas sokongan Tuan/Puan selama ini.

Kami sedang mengemaskinikan senarai e-Patriot kami dan amat berharap sekiranya Tuan/Puan dapat menghubungi kami melalui emel ataupun meninggalkan catatan di laman SSS (halaman e-Patriot), secepat mungkin, sekiranya maklumat kami ini tersilap ataupun Tuan/Puan memaparkan semula logo SSS di laman citra Tuan/Puan.

Sekian, terima kasih.

emel kami : satusekolah@gmail.com

laman web kami : http://satusekolahuntuksemua.wordpress.com

"SATU BAHASA, SATU BANGSA, SATU NEGARA"

Admin SSS

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...