Suara Anak Pahang - Perlu Baca

01 December, 2011

PAS SEMAKIN BEBAL



1. Blog (Beranikan Hati) ini suatu ketika pernah dibuat laporan polis oleh pembangkang atas alasan menulis berbaur rasis. Beberapa ahli DAP dan PKR yang saya kenali tampil membuat laporan berkenaan. Ditegaskan bahawa saya bukan rasis, saya adalah nasionalis!

2. Klip video diatas jelas menunjukkan Nga Kor Ming seorang rasis dan chauvanist membuat pengucapan awam dalam nada rasis. Ulamak Pas yang buta hati turut hadir dan mendengarnya. Namun kerana antara Pas dengan UMNO adalah musuh politik maka mereka menghalalkan perbuatan itu - matlamat menghalalkan cara. Kenapa dari kalangan merea tiada yang tampil membuat laporan polis atas alasan ucapan rasis?

3. Melayu Pas yang 'kununnya' ulamak namun sebenarnya adalah 'ularmak' rela bangsa mereka sendiri dihina. 'Ularmak' sebegini bukan setakat rela mengadaikan maruah bangsanya malahan agama pun mereka sanggup gadaikan kerana kepentingan politik.

4. Apakah mereka fikir dan percaya apabila 'kaum' itu berkuasa kelak hak-hak mereka akan diberikan dan diutamakan? Pas, kembalilah kepangkal jalan. Kembalilah kepada perjuangan sebenar yang menguatkan bangsa demi menguatkan agama.

5. Para pemimpin Pas, hentikanlah perbuatan menipu pengikut-pengikut. Janji syurga bukan milik kamu kerana syurga itu adalah milik dan hak Allah sahaja.

6. Nga 'Ngok', yang masuk pintu belakang itu adalah Anu arr berahi....Melayu Pas dan PKR rela 'di lembukan' oleh DAP selama-lamanya.

1 comment:

Anonymous said...

INGAT LA PAS... KAMU SEMUA LEMAH KAMU UNDI KAMU PADA PRU 12 SEBAB KAMI BENCI DGN "PAKLAH" BEBAL TU...DAP PUN HANYA BERGANTUNG DGN KEKUATAN KING "JUBUR" , KING "JUBUR" KINI DA NAZAK... DAP X BERGANTUNG SANGAT SEBAB DIA TAU.. KING AKAN U TURN.. KAKI TIKAM BELAKANG AKAN TETAP MAIN BELAKANG...PAS LU MEMANG CELAKO CILAKO..CIBAI ...SANGGUP DI KUDA OLEH PARTI KAFIR HARBI..

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...