Suara Anak Pahang - Perlu Baca

30 December, 2011

HANGAT: SAMBUTAN MERIAH SIRI JELAJAH KEMPEN BEBAS ANU ARR 901 DI PAHANG

Gambar sensasi sambutan Siri Jelajah Kempen Bebas Anu arr 901 di Pahang
( DI BAWAH )


SHAH ALAM – Siri Jelajah kempen 'Tolak fitnah lawan konspirasi, bebas Anwar 901' telah ke 10 negeri dan akan berakhir pada 31 Disember ini.
Timbalan Setiausaha Angkatan Muda Keadilan (AMK), Mohd Saifullah Mohd Zulkifli, berkata, antara negeri yang terlibat termasuklah Selangor, Kuala Lumpur, Pulau Pinang, Melaka dan Negeri Sembilan.
Beliau berkata, tujuan kempen diadakan bagi menunjukkan sokongan dan menuntut keadilan kepada penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dilancarkan.


1. Kempen Bebas Anu arr 901 akan jelajahi selurupen ini sedang giat dijalankan di media sosial.

2. Apa yang ingin digambarkan adalah institusi kehakiman negara kita tidak telus dan tidak adil dalam membicarakan kes liwatnya. Setelah beberapa lama perbicaraan dijalankan dan beberapa kali ditangguhkan atas beberapa sebab yang disengajakan, akhirnya Anu arr insaf bahawa dia sudah tidak dapat mengelak lagi. Dia tau dia bersalah dan akan menerima hukuman, cuma dia tidak rela dihukum kerana itu dia menghukum institusi yang akan menghukumnya terlebih dahulu.

3. Apabila ada pemimpin UMNO yang dijatuhkan hukuman oleh mahkamah, pihak pembangkang sunyi sepi dan tidak ada pula yang membantah mahkamah dengan mengatakan bahawa tidak adil serta konspirasi. Jika ada pun suara dari pembangkang hanyalah kata-kata 'kunun'nya itu semua adalah lakonan dan 'cobaan' semata-mata. Demikianlah busuknya hati dan fikiran pembangkang.

4. Dalam 'Kempen Bebas Anu arr 901' ini nanti, sudah tentu Anu arr akan berapi-api menuduh Najib sebagai dalang konpirasi sambil mengatakan bahawa dia tidak bersalah, walau pun dia masih tetap tidak berani bersumpah bahawa dia tidak meliwat Saiful. Tentu juga dia akan nafikan klip video seseorang yang sama sepertinya (melainkan perutnya buncit sedikit) yang sedang 'berjuang' bersama chinadoll. Demikianlah, satu jarinya akan menuding kearah orang lain, namun jari-jari yang lain tetap menuding dirinya sendiri.

5. Kita cuma berharap tidak akan berlaku sebarang kekacauan yang akan menjejaskan kestabilan negara kerana sebagai rakyat marhaen tiada lain yang kita inginkan selain dari keamanan dan keharmonian untuk membolehkan kita mencari rezeki untuk kehidupan kita. Politik hanyalah mainan para pemimpin dan walau siapa pun memimpin dan dari parti mana sekali pun tentulah kita masih tetap sama dan seupa.

6. Cuma jika sewaktu beliau masih TPM, setiap lawatannya akan disambut dengan paluan kompang dan sebagainya, namun mungkin kali ini dalam lawatannya ke Pahang akan disambut dengan sesuatu yang lebih istimewa dari itu. Mungkin ini sambutan yang paling sesuai untuk beliau kelak.




Sambutan menonggeng......


No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...