Suara Anak Pahang - Perlu Baca

31 December, 2011

HANGAT: KLIP VIDEO ANU ARR ANGKAT SUMPAH




1. Sama ada Anu arr Berahi angkat sumpat atau tidak sama saja, rakyat sudah tidak percaya lagi. Mahkamah rakyat 'kunun', nak ajak rakyat berjuang bersama-sama 'kunun', sedangkan dia sebenarnya bukanlah perjuang tetapi adalah patualang. Seronok sorang-sorang bersusah payah nak ajak orang.

2. Yang jadi penyokong tegarnya hanyalah 'lembu' yang dibayar. Khabarnya malam ini di Dataran Merdeka akan berlaku kekacawan yang dirancang untuk menghuru-harakan negara oleh puak-puak pembangkang. Jauhinya untuk kesejahteraan diri dan keluarga.

3. Kahkahkah! Adoiii! Mana Anu arr berani mau angkat sumpah...

No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...