Suara Anak Pahang - Perlu Baca

23 March, 2012

HANGAT: FAUZIAH 'THORON' SAWAN BABI




1. Konon pembangkang hendak pulaukan PSC, tetapi semakin ramai yang hadir ketika pengundian hendak dibuat.

2. Fuziah 'Thoron' Salleh kecewa dan berang kerana akhirnya pembangkang gagal untuk menganggalkan parlimen meluluskan PSC. Fuziah sangat kecewa sehingga diserang 'sawan babi' (perhatikan klip dibawah)

3. PRU13, pastikan BN akan menangi melebihi 2/3 supaya kekecohan di parlimen seperti demikian tidak lagi akan berlaku serta akan memudahkan kerajaan merancang pembanngunan negara tanpa ada halangan dari pembangkang yang berniat jahat.

4. Ahli Parlimen pembangkang tidak layak berada dalam perlimen kerana sikap biadap dan menimbulkan kekecohan. Di minit ke 5:17 - wakil Kuala Selangor tunjuk isyarat 'Fuck' kerana menyokong Anu arr meliwat dan melanggan pelacur.







5. Elok dicadangkan supaya logo Pakatan Pembangkang ditukar kepada logo dibawah ini yang sesuai dengan aliran fikiran mereka terutama pemimpin utama mereka Anu arr Al-Juburi.....




No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...