Suara Anak Pahang - Perlu Baca

17 March, 2012

KURANG AJARNYA CINA RASIS DAN ULTRA KIASU DAP INI



Dengarlah dengan jelas bagaimana kurang ajarnya Cina DAP ultra kiasu yang rasis ini terhadap pekerja Melayu. Beginilah sikap penjajahan minda bangsa ini yang menekan bangsa Melayu.

Memberikan undi dapal PRU kepada Pas serta PKR adalah memberikan kuasa kepada DAP untuk berkuasa dan menjajah bangsa. Adakah kita mendengar adanya pemimpin bangsa Melayu yang bersikap demikian terhadap mereka selama ini?

Malangnya bangsa Melayu apabila dijajah di negara sendiri. Segalanya adalah kerana adanya Melayu petualang yang mengadaikan agama dan bangsanya untuk sesuap nasi dan sedikit kuasa. Mereka itu adalah dari kalangan Pas dan PKR.

Fikir-fikirkanlah. Sumber AAKJ

4 comments:

Anonymous said...

BABIBABIBABIBABIBABIBABIBABIBABIBABI HANJINGHANJINGHANJINGHANJINGHANJING HARAMJADADHARAMJADAHHARAMJADAH BABIBABIBABIBABIBABIBABIBABIBABIBABI BABI

Anonymous said...

tak dengar apa pon, yg dgr bunyi anjing betina menyalak

Anonymous said...

kenapa kalau cina kat negeri PKR atau PAS semua jahat...semua tak betul..macam mana pulak cina-cina yang dok kat KL,Perak,Sabah,Johor..adakag depa semua betul...AMENO dah perintah Malaysia lebih 50 tahun...apa yang jadi pada bangsa melayu??..sapa yang perintah Malaysia selama ini sehingga terjadi bangsa melayu dijajah di negara sendiri..Di Malaysia la ni semua benda dah dikuasai oleh kaum cina dan india..salah PAS dan PKR kah?.
Melayu akan terus tersepit kalau AMENO terus berkuasa..kita akan merempat di negara sendiri..

YB Raz said...

kesian masih ada orang melayu yang mempercayai kepada orang cina macam anon di atas.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...