Suara Anak Pahang - Perlu Baca

06 March, 2012

PAHANG TETAP DIPERTAHANKAN

Pencacai upahan untuk menganggu-guggat 
keharmonian dan kestabilan Pahang


1. Kebelakangan ini Pahang sentiasa saja diserang oleh pembangkang. Isu Lynas, Himpunan Hijau, SAMM, Isu Felda dan sebagainya lagi. Serangan dilakukan bertalu-talu dan tak henti-henti. Kerana pembangkang percaya apa yang sering diperkatakan oleh Anu arr bahawa walaupun pendustaan, jika dilakukan berkali-kali akhirnya orang akan percayai.

2. Kerana itulah Pahang diserang. Untuk melemahkan kerajaan yang ada dan sedang memerintah dengan baik. Untuk mencuri beberapa kerusi yang pada pandangan mereka lemah dan berpeluang jatuh kepada pembangkang...dan terutama sekali adalah untuk merintis jalan bagi Anu arr jadi PM dengan menawan Putrajaya.

3. PRU kali ini sebenarnya bukanlah diantara UMNO dengan Pas, bukan antara BN dengan Pembangkang tetapi adalah diantara DS Najib dengan Anu arr, adalah diantara kebenaran dengan kebathilan. Parti-parti politik hanyalah sebagai alat semata-mata.

4. Sekali lagi, tanyakanlah diri sendiri siapakah yang kita sanggup dan redha jadikan pemimpin dan PM kita? DS Najib-kah atau Anu arr? Yang seorang itu dari keluarga baik-baik dan Melayu tulin manakala yang seorang lagi adalah *&&%$@#**&^$&! dan DNA nya adalah *&^#*@%$.

5. Yang seorang itu bersih rekodnya (waalaupun sering dicemari pembangkang dengan pelbagai fitnah) manakala yang seorang lagi sudahpun disahkan melakukan perbuatan terkutuk dengan mengadakan seks rambang dan main belakang.

6. Berbalik kepada Pahang, Fauziah dalam menjamin dan mengekalkan kedudukannya sebagai Ahli Parlimen Kuantan terpaksa membangkitkan isu yang boleh membuatkan rakyat marah dan bencikan kerajaan. Walaupun dia sendiri sedar dan tahu bahawa Lynas yang memproses nadir bumi bukanlah kilang nuklear tetapi sengaja memainkan isu itu kerana itulah masa depannya serta harapan untuk menambah bilangan kerusi untuk membolehkan Dato' Fauzi jadi MB. (Kita malas nak cerita lebih-lebih pasal Dato' Fauzi disini, tunggu semasa PRU nanti kerana kita akan telanjangkannya satu persatu)

7. UMNO Pahang bukanlah se-lemah yang disangkakan oleh pembangkang sehingga mereka boleh bercita-cita untuk menawan Pahang, UMNO Pahang cuma mengambil sikap defensif dan enggan melawan. Namun akhir-akhir ini kita melihat semua bahagian-bahagian UMNO Pahang sudah bangkit untuk menentang kemungkaran. UMNO dan BN akan pertahankan setiap kerusi yang ada dan bahkan akan merampas semula kerusi dari tangan pembangkang. Dalam kata lain, Fauziah 'Thoron' akan terus-terusan alami kebocoran 'radiasi'-nya dan akan ditunjukkan jalan pulang ke negeri asal dimana dia datang.

8. Pahang terus mantap dibawah kepimpinan YB DSD Adnan Yaakob dan ini diperjelaskan dengan beberapa acara besar yang dilakukannya pentadbirannya.  Terkini adalah penganjuran 'Konvensyen Ekonomi Negeri Pahang 2012' yang bakal menentukan hala-tuju perkembangan ekonomi negeri. Apa lagi yang kita nak kerajaan buat? Namun pernahkan kita bertanya apakah yang pihak pembangkang buat selama ini selain dari buat bodoh dan buat kerja-kerja bodoh bertujuan memperbodohkan rakyat?

9. UMNO seluruh bahagian-bahagian Pahang sudah berjanji akan berjuang habis-habisan untuk mempertahankan setiap kerusi dan bahkan merampas semula yang terlepas ketangan pembangkang. Melayu, India dan Cina dan semuanya akan berkerjasama bersungguh-sungguh. Pembangkang akan kita singkirkan dan pemimpin utamanya wajar kita hantar ke Sg. Buluh.

10. Marilah semua kita Melayu, India dan Cina, bangkit dan menentang kemungkaran. Anak-anak muda harus bangkit untuk tegakkan kebenaran. Pemimpin-pemimpin  UMNO diperingkat bahagian berhentilah dari bermimpi dan bersama berjuang.....Pahang mesti dipertahankan!

11. Buka minda kita dan lihat serta dengarkan klip video ini dengan hati yang bersih tanpa mengira apa fahaman politik yang dijunjung. Carilah dimana kebenaran yang hakiki.



Fauziah! Orang Kuantan bukan bodoh dan tidak mudah diperbodohkan


Isu Lynas baca sini (Klik)

2 comments:

Anonymous said...

hahaha! lepas ni dapatlah anugerah Datuk seperti Karam Singh Wallia tu...insyallah!

Anonymous said...

tadak sapa nk percaya pada Fauziah ni lagi dah

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...