11 March, 2012

TAZKIRAH OSTAD O.G. KUTUK OSTAD BADROL





Ostad O.G. ini lebih waras dari kebanyakan ostad-ostad Pas dan PKR yang menjual agama kerana kepentingan politiknya.

Kata Ostad O.G.....jangan hampiri zina....Ostad Badrol buat apa berdua-duaan dibilik hotel dengan perempuan yang bukan muhrim atas nama kaunseling pada pukul 3 pagi? Waraskah itu?

Kah Kah Kah! Gerombolan pencacai main belakang Tukar Tiub tentu berhenti dari ketawa berdekah-dekah sebab ini terkena kepada gerombolannya. Mungkin 'Hiss...Mu...Rais' akan kata itu semua konspirasi umngok. Tapi kalau totey masuk bontot tak kan konspirasi juga? Totey tu totey Anu arr, bontot tu bontot Sempol, tak kan UMNO juga yang salah?

Ostad O.G. = Orang Gila yang tidak segila Ostad Bird Roll

6 comments:

Din Mun said...

Salam,
Pandangan saya tak perlu video ini dalam laman web,
saya ni bukanlah tergolong dalam alim ulamak, tapi tau lah batas-batas agama. Tak patut mamat ni mempersendakan Nabi Muhamad SAW. Ada ke patut cakap jangan lupa hantar SMS kepada Baginda Nabi. Masaalah! Ya allah hamba memohon ribuan ampun kerana telah mendengar cemuhan tersebut.

Din Mun said...

Tak sesuai video tersebut, ada ke patut hantar sms ke Nabi Muhamad SAW. Hina nabi dan agama islam.

Anonymous said...

he..he..he... aku suka ngan video ni...

bRAVEhEART said...

Salam tuan Din Mun,
Apa yg saya cuba paparkan adalah bahawa pandangan orang yang dianggap gila pun masih bercakap mengenaijangan mendekati perbuatan buruk: "Kata Ostad O.G.....jangan hampiri zina....Ostad Badrol buat apa berdua-duaan dibilik hotel dengan perempuan yang bukan muhrim atas nama kaunseling pada pukul 3 pagi? Waraskah itu?"...kesalahfahaman dan tafsiran tuan harap dimaafkan.... ~bh

Din Mun said...

Kadang2 kita tak perasan, tujuan saudara baik nak buat perbandingan tapi, cuba saudara teliti betul2 video tersebut agama jadi bahan ejekan. Nanti saya takut bangsa lain akan sama mempersendakan agama kita.

bRAVEhEART said...

Elok juga Din Mun teliti yg ini juga:http://networkedblogs.com/v1qzz - Nabi saw terang dan nyata jelaskan :-

"Kebinasaan bagi umatku (datang) dari ulama su’, mereka menjadikan ilmu sebagai barang dagangan yang mereka jual kepada para penguasa masa mereka untuk mendapatkan keuntungan bagi diri mereka sendiri. Allah tidak akan memberikan keuntungan dalam perniagaan mereka itu."

(HR al-Hakim).

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...