Suara Anak Pahang - Perlu Baca

28 April, 2012

#BERSIH3.0: ALLAHUAKBAR!!! ALLAH SELAMATKAN NEGARA KITA

Kenderaan Polis yang diterbalikkan oleh pendemo berhampiran Sogo

1. Saya dalam perjalanan ke Ipoh untuk satu urusan resmi. Sempat hampiri lokasi panas dimana pengganas dan penunjuk perasaan menunjukkan keburukan budi pekerti mereka dengan menjahanamkan harta benda awam. Beberapa kenderaan polis dirosakkan dan bahkan beberapa anggota turut dicederakan oleh mereka yang kononnya menuntut keadilan dan demokrasi, dengan cara yang langsung tidak demokrasi.

2. Mujurlah Allah tidak menyebelahi orang-orang yang zalim dan demo itu berakhir dengan kekecewaan para syaitan. Kasihan kepada anggota polis yang bertugas untuk mengawal keamanan. Mereka dicaci maki bagaikan haiwan bahkan dizalimi dengan kekerasan. Andai ada yang terkorban, maka mereka adalah dari kalangan para syuhada sedangkan para pendemo itu, nerakalah tempat yang layak buat mereka.

3. Benar para pendemo ini lakukan ini kerana duit, namun janganlah kerana seratus dua duit yang didapai dari usaha buruk ini mereka sanggup menggadaikan keselamatan dan keamanan negara.

4. Foto-foto dibawah adalah sebagahian dari persiapan rapi anggota polit untuk menjaga keselamatan Dataran Merdeka dari diceroboh oleh puak pengganas.





























1 comment:

YB Raz said...

ini semua kerja musuh Allah..aku tunggu seruan je nak tetak dorang ni dengan parang panjang pusaka.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...