Kata-kata

~ Perjuangan yang belum selesai.......dan tidak akan berakhir sampai bila-bila. Tidak perlu diingat dan tidak perlu dicatat....... ~

24 January, 2013

AMANAT NABI vs. AMANAT HADI




1. Dengarilah perbezaan diantara Amanat Haji Hadi dan Amanat Nabi serta fikir-fikirkanlah mana yang benar dan mana yang salah.

2. Jika demikian besar sungguh dosa Hj Hadi kerana amanatnya itu memesongkan akidah umat Islam. Kerana amanatnya tregedi Memali mencatat sejarah hitam. Justeru Hj Hadi mesti bertaubat dan menarik balik Amanatnya itu. Jangan kita biarkan agama dipesongkan untuk kepentingan politik. Memang agama suku dan politik itu suku, melainkan bagi mereka yang 'tiga-suku'. (Klik Sini)  Benarlah Pas memperalatkan agama demi kepentingan politik dan kuasa. (Klik Sini)


No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...