Suara Anak Pahang - Perlu Baca

26 January, 2013

TOK GURU NIK AZIZ LEBIH SESUAI JADI TOK PEKONG




1. Nik Aziz dengan bangganya mengangkat dirinya sendiri dengan menamakan dirinya sebagai Tok Guru. sebaik saja dilantik jadi MB Kelantan. Maka penyokong-penyokong Pas pun dengan taksubnya memanggilnya Tok Guru dan mengangkatnya tinggi. Maka gerunlah para penyokongnya dan bertambah taksublah mereka. Segala kata Nik Aziz dianggap sebagai keramat  dan amanat. Tambahan pula Nik Aziz dengan beraninya menyeru mengundi Pas masuk syurga maka makin ramailah para pengikutnya dibawa terjun 'ke neraka' kerana terpesong akidahnya.   (Baca Sini) 

2. Dalam isu penggunaan Kalimah Allah, Nik Aziz tidak langsung mempertahankan kalimah berkenaan dari digunakan juga oleh orang bukan Islam. Bahkan sikap berdolak daliknya membuatkan semakin ramai yang sudah hilang kepercayaan kepada beliau. Sebagai Tok Guru Nik Aziz sepatutnya bermati-matian mempertahankan penggunaan kalimah Allah dari dipersendakan oleh bukan Islam, namun pendirian Nik Aziz lebih jelas mempertahankan sekutu kafir zimminya DAP dan Anu arr Al-Juburi dari mempertahankan kesucian agama.

3. Rakyat Kelantan sudah semakin tidak mempercayai Nik Aziz yang gagal membangunkan Kelantan dan memberikan kebajikan kepada rakyatnya. Nik Aziz juga tidak membela rakyat Kelantan apabila gagal membantu rakyat dalam isu Ladang Rakyat yang menguntungkan orang lain. Rakyat Kelantan juga tidak dipertahankan dengan merampas tanah-tanah yang telah mereka usahakan dan memberikannya kepada sahabat kafir zimminya.

4. Jika sebagai Menteri Besar Islam dan Tok Guru Nik Aziz juga tidak mampu membela rakyat Kelantan dan gagal juga membela agama Islam, lebih baiklah Nik Aziz bertukar dari Tok Guru kepada Tok Pekong.  Nik Aziz bukan zuhud dan maksum. Lihatlah bagaimana dia juga sangat mencintai dunia. Banyak lagi kisah Nik Aziz mencintai dunia yang dikehatui umum namun disembunyikan olehnya kepada penyokong taksubnya. Untuk mengehatui lebih lanjut betapa maksumnya Mursidul hamPas Tok 'Gundu' Nim Aziz sila... (Klik Blog Topeng Rakyat)

5. Baca Sini - Betapa mengenai Pas 'Pis Pus'



Hormati Nik Aziz sebagai Tok Guru dengan harapan  
membantu kita dunia dan akhirat


Puja patong dan Tok Pekong kita tidak mendapat apa-apa di dunia
dan dapat kemurkaan Allah di akhirat


4 comments:

Anonymous said...

Best la jadi Tok Pekong , tido memanjang pun masyuk RM22k sebulan gaji MB Kelantan. Zalim sungguh UMNO neh, kan?

Anonymous said...

Tok guru hangguk ko la n.ajis. Dia memang sesuai jadi tok pekong atau lebih tepat lebai kelentong

Anonymous said...

subhanallah.... apa yg kamu tulis nie ?

Kamu tak payah buat cerita la kalau kamu bukan orang kelantan. Org klate saja yg tau politik orghe klate......

bRAVEhEART said...

Hakikatnya Nik Aziz juga manusia biasa dan bukan semua orang Kelantan yang suka dan menyokongnya. PRU13 akan menyaksikan Pas akan tewas sekiranya Nik Aziz masih lagi ingin terus berkuasa. Akan ada sabotaj dikalangan pemimpin Pas negeri sendiri...

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...