16 January, 2013

MASA UNTUK PAS MENJILAT KAHAK SENDIRI

Dulu Anu arr Pas caci, kini Anu arr Pas puji dan anggap 'Nabi'..



1. Pemimpin adalah contoh yang akan dituruti oleh pengikut-pengikut. Justeru, pemimpin mestilah seorang yang baik dan nampak baik, seorang yang bersih dan nampak bersih, seorang yang tegas dan nampak tegas, seorang yang tetap pendirian dan sentiasa tetap dengan pendiriannya.

2. Pemimpin akan jadi ikutan para pengikutnya. Pemimpin adalah guru bagi pengikut-pengikutnya. Jika guru kencing berdiri jangan hairan jikalau muridnya akan kencing berlari. Bahkan jangan terkejut jika suatu ketika muridnya akan mengencingi gurunya sendiri. (Baca Sini)

3. Dalam isu pengunaan kalimah Allah oleh orang bukan Islam, para pemimpin Pas dahulunya bertegas dan membenarkan pengunaannya. Berbagai caci-maki dilemparkan kepada UMNO dan penyokongnya yang mempertahankan agar kalimah Allah tidak boleh digunakan oleh bukan Islam. Namun perkembangan terkini memperlihatkan kesemua pemimpin Pas telah 'menjilat ludah'nya sendiri. (Baca Sini) dan (Sini)

4. Umat Islam Malaysia sedang menunggu bilakah pula Hj Hadi akan menarik balik fatwanya mengkafirkan UMNO. Walaupun menarik balik fatwa berkenaan sama ertinya dengan menjilat ludah sendiri namun ianya tetap lebih baik daripada melakukan sesuatu dengan niat untuk mempertahankan seseorang.

5. Pedoman untuk Hj Hadi, menjilat ludah sendiri lebih seribu kali lebih baik dari menjilat bontot Anu arr! Kah Kah kah!....'If teacher pee standing'....

3 comments:

Anonymous said...

BERITA TERKINI YANG TIDAK DILAPORKAN OLEH MANA-MANA MEDIA TEMPATAN (SAMA ADA MEDIA KERAJAAN APATAH LAGI YG PRO PEMBANGKANG: SEMUA JALAN DI KELANTAN DIKENALI SEBAGAI JALAN U-TURN, PARTI PAS TELAH DITUKAR NAMA DAN AKAN DIDAFTARKAN SEBAGAI "PARTI U-TURN" MANA-MANA RAKYAT MALAYSIA YG MENGUNDI PAS/PKR/DAP AKAN MEMILIH KERAJAAN NEGARA "U-TURN" DI MANA SEGALA-GALA YG ADA DIMALAYSIA AKAN NAMAKAN DENGAN "U-TURN". AKHIR SEKALI NEGARA YG AKAN DIPERINTAH OLEH PR AKAN DIKENALI SEBAGAI NEGARA "GO HEAD GO STAND" BAK KATA SIDIK SIGARAGA DALAM FILEM TIGA ABDUL DAH...

bRAVEhEART said...

Salam Kemunting Central, blog tuan sudah dilinkkan bersama dalam blog yang diberi muka, terima kasih dan selamat berjuang.

Anonymous said...

Nampaknya HJ HEADING KOPIAH dan NEKE ADJUST AJIS ni boleh beri kad kuasa kpd pengikut pas untuk masuk syurga dari mana2 pintu yg dikehendaki,
NAK tanya 2 ulamtamakkkPOSS ni,lu dh comform masuk syurga ke?

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...