Suara Anak Pahang - Perlu Baca

22 January, 2013

AMARAN KEPADA PAPA GOMO, JANGAN GANGGU AMENOWORLD

Tempat jatuh lagi dikenang, inikan pula bukit, padang, hutan 
dan lurah tempat bermain-main...


1. Papa Gomo tidak wajar menganggu Amenoworld @ Siti Norashikin dari kebebasannya menulis dan menghina sesiapa saja yang disukainya. Kerana itu adalah hak kebebasan media massa pembangkang.

2. Namun dalam masa sama Papa Gomo tidak boleh pula dengan nama kebebasan bersuara menulis dan menyebarkan apa-apa maklumat tentang Amenoworld.

3. Papa Gomo menyebut tentang foto Siti memakai bra hitam, apa nak heran kerana sebagai 'teman intimnya' saya ada lebih banyak koleksi foto sedemikian bahkan lebih menjolok......dan membasahkan....

4. Amaran kepada Papa Gomo supaya jangan ganggu dia, kalau ganggu juga...siap kau......!

5. Nanti akan didedahkan lebih banyak lagi foto-foto termasuk yang sensasi mengenai Amenoworld @ Siti Norashikin yang masih ada dalam kokleksi panas.


6 comments:

Anonymous said...

bra hitam ? rasanya xyah pakai ler sebab dah hitam kekekekeke

bRAVEhEART said...

Sebenarnya dia mmg tk suka pakai bra selama ini, tp foto tu hnya utk tujuan menonjolkan nasi lemak dirinya sendiri...kahkahkah! saya budaknya boleh tahan cantik tp maruahnya.....hehe

Anonymous said...

aku bakal bangkang kerajaan skrg sebab aku tak puas hati dengan TNB yang menekan rakyat. BN, anda ada kurang dari 2 bulan untuk perbetulkan TNB yang dipenuhi ulat najis. trust me...

Anonymous said...

contoh melayu bodoh.. bangkang bn sebab tnb? ko ingat pr boleh selesaikan isu tnb? bodoh dipertontonkan ke khalayak. melayu bongok.

usin said...

patut la sejak dulu amenoworld ni post dia mcm takde telur. ropa-ropanya betina...kah kah kah, mamak hitam dok kutuk mamak. tak ghairah aku tengok amenoworld ditelanjangkan.....buang masa bro...

Anonymous said...

WARNING.....jgn ganggu ameno aka sikin. Walau pun mulut nya jahat tp tu mulut atas.Mulut yg satu lagi tu baik beb.Aku nak pi cari bomoh buat ilmu pengasih.gerenti sikin lari rumah bawak bantal.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...