26 January, 2013

HUSAM TEMUI MINYAK DI KELANTAN?

Aiii! Baik punya urut....hehehe! cer citer apa yang berlaku wahai Husam? 
Ada sesuatu yang menyulur dibelakang ke? 
Dibawah, kami siarkan foto telaga minyak yang diperkatakan itu...


1. Dekat dengan PRU tiba-tiba Husam temui sumber minyak di Kelantan. Kononnya sumber berkenaan bukanlah di laut tetapi didaratan. Diberitakan juga telaga-telaga berkenaan ditemui di 2 daerah iaitu di Tumpat dan Kota Bharu. Wah! Tersentaklah semua rakyat Kelantan terutama yang menyokong Pas. Bersujud syukurlah mereka kepada Allah bersama-sama puak-puak kafir Zimmi terutamanya setelah kalimah Allah bebas digunapakai oleh bukan Islam yang dipersetujui oleh para pemimpin Pas sendiri. (Klik Sini)

2. Maka terlupalah seluruh rakyat Kelantan kepada sengsara mereka selama ini. Mereka lupa bahawa selama lebih 20 tahun ini mereka meminum air yang keruh. Mereka lupa selama ini kerajaan tidak mencaknakan mereka dengan baik dan membantu mereka beribadat dengan membina masjid-masjid. Yang kerajaan bina selama ini hanyalah 2 buah masjid sahaja. Mereka juga turut terlupa sengsara apabila tanah mereka disamun oleh kafir zimmi dengan persetujuan pemimpin mereka. Mereka lupa ladang rakayat yang mengsengsarakan kehidupan.

3. Seperti biasa penyokong Pas dibuai mimpi indah. Jika dahulu mereka dijanjikan kesenangan syurga akhirat namun terpaksa hidup menderita didunia kini mereka bolehlah berubah mimpin dengan mendapat sedikit kesenangan didunia apabila telaga minyak itu akan diusahakan sendiri oleh Kerajaan Pas Kelantan.

4. Pencacai Pembangkang yang separuh bengong ini pun bukan main lagi melonjak-lonjak mewar-warkan penemuan minyak itu. (Klik Sini) Namun ita faham, selaku 'pencacai pengangkat najis' orang sepertinya tidak perlukan apa-apa fakta dan bukti untuk menyebar dakyah. Apa yang penting hanyalah menyebar dakyah dan fitnah sebanyak mungkin kerana segalanya bermakna 'cari makan' untuk sekeluarga.

5. Berikut adalah maklumat rahsia dan foto dimana telaga minyak yang dikatakan oleh Husam itu ditemui. Telaga ini akan diresmikan oleh Tok 'Gundu' Nik Aziz dengan membasuh mukanya disini bagi mengongsikan berkatnya;

Thursday, 24 January 2013


Terkini Lokasi Penemuan Minyak Di Kelantan

Di bawah jamban ini lah dipercayai adenya minyak seperti yang di dakwa Husam??!!, team-team tengah bertungkus lumus menyiasat tempat lokasi, sekian melaporkan dari tapak penemuan minyak kelantan.


No comments:

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...