24 January, 2013

KALIMAH ALLAH: SATU SANDIWARA PAKATAN

Dengar! Dengar! Dengar! Bagaimana Pakatan memainkan kata-kata mereka
dan menipu orang Islam terutamanya penyokong Pas


1. Pakatan Rakyat (Haram) adalah satu gabungan parti-parti pembangkang yang sangat rapuh bahkan masih tidak didaftarkan sebagai sebuah parti-parti gabungan. Hasrat dan cita-citanya berbeza-beza bahkan tidak langsung selaras dan bertentangan antara satu sama lain. Bagaimanakah mereka mungkin bersatu?

2. Bukanlah hasrat mereka sebenarnya untuk jadi pemerintah di Putrajaya, bahkan mereka sendiri tidak yakin akan sampai kesana. Hasrat mereka hanya sedikit, untuk mendapatkan kuasa sebanyak mungkin dengan menjadi wakil rakyat dan lebih besar lagi adalah untuk memberikan tekanan kepada kerajaan bagi mengagalkan segala hasrat dan cita-cita kerajaan memajukan rakyat dan negara.

3. Dalam isu Kalimah Allah sudah kita lihat perbezaan diantara mereka. Hanya Pas yang nampaknya ingin perjuangkan Islam, itu pun bukan dengan ikhlas. Sebagaimana yang dinyatakan bahawa Pas sudah bersetuju bersama-sama Pakatan membenarkan penggunaan Kalimah Allah oleh bukan Islam, namun demi mendapat sokongan penyokongnya maka Nik Aziz kononnya telah mengadakan menyuarat "Majlis Syura' dan memutuskan penggunaan Kalimah Allah tidak boleh digunakan oleh bukan Islam.

4. Namun dalam mesyuarat Presiden Pakatan, Presiden Pas sekali lagi bertegas bahawa Pas tetap komited dengan keputusan asal bahawa membenarkan penggunaan Kalimah Allah oleh bukan Islam. Jadi siapa yang tertipu sebenarnya? Siapa yang pergunakan Islam dan perbodohkan orang Islam sebenarnya?

5. Di hari Sambutan Maulidul Rasul ini, kita harap para pemimpin Pas bersihkan jiwa mereka dan melakukan sesuatu yang benar-benar mengikut kehendak Islam. Salah satu bakti pemimpin Pas dan Pakatan Haramjadah terhadap penyokong dan rakyat hanyalah;
(Klik Sini)
(Klik Sini)
(Klik Sini)
(Klik Sini)


1 comment:

Anonymous said...

HIDUP AZMIN HIUDP ANWAR DAN HIDUP KARPAL SINGH. PAS MERUPAKAN TALI BARUT UMNO DAN MUSUH DALAM SELIMUT. JANGANAN MENGUNDI PAS. DIA AKAN TIKAM BELAKANG SATU HARI NANTI. PAS TIDAK PERCAYA PAS DAN AKAN MAIN BELAKANG. KALAU TAK PERCAYA TENGOK LAH. OLEH ITU KEPUTUSAN 8 JANBUARI ADALAH MUKTAMAD DAN TIDAK PERLU DI UBAH. PAS CUB MAIN BALING BATU SEMBUNYI TANGAN.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...