23 January, 2013

NAJIB TUNJUKKAN KEBERANIANNYA, ANU ARR TUNJUK APA?

DS Najib dan Ustaz Nasha bersama rombongan.
Sudah ramai Pas yang menyertai UMNO, anda bila lagi?


1. DS Najib adalah Perdana Menteri Malaysia yang pertama telah berkunjung ke Gaza. Beliau disifatkan seorang pemimpin yang berani menghadapi risiko tinggi kerana mengadakan lawatan tanpa sebarang jaminan keselamatan didaerah yang masih hangat dengan perang pencerobohan rejim haram Tel-Aviv.

2. Demikianpun, Presiden boneka Palestin, Mahmoud Abbas mengecam dan mengutuk kehadirian PM disana kerana menyifatkan lawatan berkenaan sebagai sokongan kepada puak 'Hamas' yang menguasai Tebing Barat. (Klik Sini)

3. Kepergian DS Najib ke Gaza bukan saja mencatat rekod sebagai PM Malaysia pertama ke-sana bahkan sebagai pemimpin (Islam) Asia yang paling berani untuk kesana mengambil risiko. (Klik Sini)

4. Pemimpin pembangkang (Islam) siapa yang seberani ini? Yang banyak bercakap tetapi sedikit menyumbang sangat banyak. Yang bercakap tentang perjuangan dan Islam tetapi menggelapkan duit tabung dan derma memang sangat banyak. Yang berlagak zuhud tetapi tetap mencintai dunia juga sangat banyak. (Klik Sini)

5. Hanya sedikit dari kalangan pemimpin pembangkang yang berani hadapi kenyataan dan kebenaran seperti bekas Timbalan Presiden Pas, Ustaz Nasharuddin Mat Isa ketika ini. Beliau sudah nampak 'nur' kebenaran dan berani turut pertaruhkan nyawa mengiringi Perdana Menteri DS Najib ke Gaza dan berani mengakui kesilapannya selama ini.

6. Selebihnya hanyalah pemimpin pencacai yang tidak bermaruah, yang menggelapkan duit berjuta ringgit dari Tabung Memali dan sebagainya.

7. Justeru, jangan kita diperbodohkan lagi. Tolak pembangkang yang hanya mengejar impian peribadi mereka dan tidak langsung membela kebajikan rakyat. DS Najib sudah tunjukkan keberaniannya, Anu arr tunjuk apa? Bersumpah tidak meliwatpun dia takut. Selalunya dia akan berlindung sebalik rakyat untuk pertahankan diri sendiri. Yang Anu arr tunjukan kepada rakyat hanyalah ini:  (Klik Sini)

Rujukan:  (Baca Sini) dan (Sini)

2 comments:

Anonymous said...

An nU ArR tunjuk kotey, hahaha...

Anonymous said...

NAJJB BERANAI KERANA BENAR TETAPI ANWAR BERANI KERAN TOTENYA. ITU BEZA NAJIB DAN ANWAR. NAJIBKE KOTA MEKAH MENUNAIKAN UMRAH DAN HAJI TETAPI ANWAR KE KOTA THAILAND UNTUK URUT ANUNYA.

Penafian / Disclaimer

Segala tulisan di dalam blog bERANIKAN hATI ini adalah pandangan dan pendapat bh secara peribadi dan bh tidak sesekali mewakili sesiapa atau mana-mana pihak dan tanpa dipengaruh sesiapa. Sebarang tulisan yang didapati ada persamaan adalah secara kebetulan melainkan dinyatakan merujuk kepada mana-mana artikel tertentu. Sebarang rujukan dalam penulisan di blog ini adalah dari bahan-bahan dan sumber-sumber yang diluluskan undang-undang. Sebarang pertikaian terhadap tulisan di blog ini maka sumber dan rujukan asal akan dirujuk, bh tidak akan dipertanggungjawabkan.

Terima kasih

Dari Mana Datangnya...